Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Tak postać która zacząłem w wolnym czasie w pracy i dokończyłem w domu. Soft: Zbrush, Maya, Substance Pinter.

Model low poly. Płaszcz nie jest zoptymalizowany. Jedna textura 4k i 9994 trójkąty bez płascza, który jest mid poly i ma osobna UV. Widok z vieportu Substance Painter. Spróbuje później wrzucić postać do Unreala. Nie wrzucam renderów z Iray bo nie radzie sobie zbytnio z low poly i wyskakują hardedge na cieniach.

 

[video=youtube_share;rCmTGyBPugQ]

 

[video=youtube_share;c9_BzJZkm_w]

 

[video=youtube_share;bAn4OeuQpNA]

 

 

 

dTKoNHM.jpg

 

C72I9qY.jpg

 

2ET74A3.jpg

 

IsjWcdh.jpg

 

gcmZgOI.jpg

 

ZG5THpd.jpg

 

2Vcuibr.jpg

 

 

avC59rj.jpg

 

 

HPY4Co2.jpg

 

 

Jeszcze Unreal:

p3d92dt.jpg

 

x56m0Sg.jpg

Edytowane przez Sebazx6r
  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności