PePeZBA Napisano 28 Kwiecień 2018 Napisano 28 Kwiecień 2018 Dzień dobry. Mój problem polega na tym iż nie potrafię zrobić, aby animacja biegu była "in place", a zamiast tego moja postać oczywiście wybiega poza XYZ 000;. Zgodnie z tym: https://knowledge.autodesk.com/support/3ds-max/learn-explore/caas/CloudHelp/cloudhelp/2017/ENU/3DSMax/files/GUID-96403716-416D-4167-BC33-D1237FF258CF-htm.html Powinienem mieć opcję Biped Rollout w zakładce motion jednak jej nie posiadam. https://i.imgur.com/ySptqNK.jpg Co zrobić, aby postać biegła w miejscu? Dziękuje
Pawelkos Napisano 29 Kwiecień 2018 Napisano 29 Kwiecień 2018 A masz w ogole bipeda podpietego pod ta animacje?
PePeZBA Napisano 29 Kwiecień 2018 Autor Napisano 29 Kwiecień 2018 Poradziłem sobie dzięki usuwaniu wartości translate Y z kości "hip" = miednicy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się