Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

przedstawiam wizualizacje kawalerki, które ostatnio wykonałem. Czekam na uwagi co poprawić żeby wizualizacje były bardziej realistyczne.

Soft: 3dsmax + vray

 

102e1963837257.5abdd7de65dbb.jpg

2e195c63837257.5abdd7de67bb6.jpg

577d5063837257.5abdd7de661d2.jpg

2812aa63837257.5abdd7de66eef.jpg

27e86363837257.5abdd7de666e6.jpgp

a7b89463837257.5abdd7de67ee3.jpg

dc1f9963837257.5abdd7de673dd.jpg

Edytowane przez mirass
  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Łazienka wygląda znacznie lepiej, pierwsza rzecz która rzuca się w oczy to brak tekstury na książkach, część modeli wydaje się być "low poly".

Napisano

Pokaż ustawienia renderu oraz opisz jak świecisz.

Światło wydaje się być nienaturalne, brakuje balansu między naturalnym światłem a sztucznym. Brakuje róznorodności w tempetaturze światła.

Oprawy sufitowe ma bardzo szeroki kąt świecenia i regularny układ przez co ogólne oświetlenie wydaje się płaski i jednolite.

 

Nie gniewaj sie ale ze światłem lepiej zacząć od początku niż ratować to co masz.

Wyrzuć firankę bo jej materiał wydaje sie być jednostronnym materiałem z refrakcją, przez co załamuje i ogranicza światło. Zostaw ją na koniec.

 

 

Wstaw vray sun i sky, ustaw domyślne ustawienia kamery i zacznij od samego naturalnego oświetlenia. Zwiększ size słońca, przez co dostaniesz miększe cienie. Wyreguluj sobie ekspozycje ustawieniami kamery tak aby nie przepalić widoku, ale też nie koniecznie rozświetlić go całkowicie (zostaw miejsce dla sztucznego światła). Gdy będziesz zadowolony, dodawaj sukcesywnie sztuczne światła. zacznij od dekoracyjnych: lampy na biurku, opraw nad blatem, oświetlenia blatu itp. W ustawieniach general lamp zmień mode na temperaturę i sztucznym oprawą ustaw światło z zakresu 2700 a 3000 K. na tym etapie potrzeba będzie prawdopodobnie zmienić też balans bieli kamery na jakieś 4000-5000K. Następnie dodaj oprawy sufitowe, może to być nawet zwykły vray plane ustawiony na disc, ze zmienionym kątem świecenia w opcji directional, da Ci to wgląd jak rózny kąt światła wpływa na scenę.

 

Kolejna sprawa to materiały, wydają sie jednolite.

Sam układ i typ opraw sufitowych też jest mocno niekorzystny. To jest mieszkanie a nie biuro, spróbuj ustawić oprawy tak by tworzyły grupy/sceny. Jeżeli zakładasz sufit podwieszany lepiej sprawdziły by się tu małe wbudowane spoty niż takie płaskie plafony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności