Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cześć, zaimportowałam podkład z AutoCADa do 3ds Maxa, włączyłam opcję 3D w Snap Toggle, przyciąganie do Vertex i niestety nie wiem czemu, ale nie działa :/ Przyciąga jedynie do siatki, a chciałabym oczywiście aby przyciągało mi do vertexów na podkładzie dwg. Macie może pomysły dlaczego tak się dzieje i jak temu zaradzić? Pozdrawiam.

 

Edit: Aha, sprawdziłam czy mogę boxa wymodelować wg podkładu i rzeczywiście, daje radę. Ale w momencie kiedy chcę użyć obiektu WALL, żeby zrobić ściany, nie wykrywa tych vertexów.

Edytowane przez PatrycjaLe
  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Dobra, już sobie poradziłam. Na przyszłość, dla potomnych: polecam ten wątek https://forums.autodesk.com/t5/3ds-max-modeling/aec-wall-problem/td-p/5995437 Tam gość podaje metodę rysowania wg splajnów, ale jak ktoś ma gotowy podkład dwg z cada tak jak ja to polecam ustalić wysokość podkładu na "0,00". Ważne, żeby było to równe 0,00 bo ja przez chwilę miałam jakimś cudem 0,002 i nie działało, mimo, że w ogólnym widoku pokazywało "0,00", trzeba było ręcznie wprowadzić w zakładce Move.I wtedy będzie przyciągało Walla. Ja wcześniej działałam na domkach parterowych, więc coś takiego, że ten obiekt wykrywa przyciąganie do Vertexów tylko na zerowym poziomie to jest dla mnie nowość ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności