PatrycjaLe Posted June 6, 2018 Posted June 6, 2018 (edited) Cześć, zaimportowałam podkład z AutoCADa do 3ds Maxa, włączyłam opcję 3D w Snap Toggle, przyciąganie do Vertex i niestety nie wiem czemu, ale nie działa :/ Przyciąga jedynie do siatki, a chciałabym oczywiście aby przyciągało mi do vertexów na podkładzie dwg. Macie może pomysły dlaczego tak się dzieje i jak temu zaradzić? Pozdrawiam. Edit: Aha, sprawdziłam czy mogę boxa wymodelować wg podkładu i rzeczywiście, daje radę. Ale w momencie kiedy chcę użyć obiektu WALL, żeby zrobić ściany, nie wykrywa tych vertexów. Edited June 6, 2018 by PatrycjaLe
PatrycjaLe Posted June 6, 2018 Author Posted June 6, 2018 Dobra, już sobie poradziłam. Na przyszłość, dla potomnych: polecam ten wątek https://forums.autodesk.com/t5/3ds-max-modeling/aec-wall-problem/td-p/5995437 Tam gość podaje metodę rysowania wg splajnów, ale jak ktoś ma gotowy podkład dwg z cada tak jak ja to polecam ustalić wysokość podkładu na "0,00". Ważne, żeby było to równe 0,00 bo ja przez chwilę miałam jakimś cudem 0,002 i nie działało, mimo, że w ogólnym widoku pokazywało "0,00", trzeba było ręcznie wprowadzić w zakładce Move.I wtedy będzie przyciągało Walla. Ja wcześniej działałam na domkach parterowych, więc coś takiego, że ten obiekt wykrywa przyciąganie do Vertexów tylko na zerowym poziomie to jest dla mnie nowość ;)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now