sabaru Napisano 7 Sierpień 2018 Napisano 7 Sierpień 2018 (edytowane) Mój sprzęt to: Windows 8.1 64 bit home Procesor i5-4690k Pamięć 12 GB dysk WD10EZEX-08M2NA0 1T 7200 grafika palit geforce gtx 1060 dual 6gb gddr5 Wersja programu to 3ds max 9 Do programu zaimportowałem sobie kawałek dość dużej mapy z pewnej gry w raz teksturami. W sumie modele mają 403 743 polys. Jednak operowanie programem przy tak dużej ilości poligonów jest bardzo toporne. Program się zachowuje jak nie które gry gdy w kopie jest za słabą karta graficzna. Po prostu program działa w zwolnionym tempie. I tu mam pytanie. Czy to jest wina słabego sprzętu czy może te programy tak mają że po prostu nie można dawać zbyt dużo modeli i trzeba modele dodawać po kawałku, a może da się jakoś przyspieszyć jeszcze 3ds max? Edytowane 7 Sierpień 2018 przez sabaru
svizze Napisano 8 Sierpień 2018 Napisano 8 Sierpień 2018 3ds max 9 jest moim zdaniem po prostu za stary na aktualny sprzęt. Ta wersja ma już ponad 12 lat więc może nie korzystać w pełni ze sprzętu który masz. Właściwie to dziwie się, że udało się go uruchomić na Windows 8.1.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się