Napisano 18 Sierpień 20186 l Hej, Jest to mój 2 model samochodu, skrobałem go ostatnie 3 tygodnie w 3ds'ie, pierwszy raz używałem corony renderer, mam zamiar jeszcze zrobić mu wnętrze ale to za jakiś czas ;) Jeśli macie ochotę to wpadajcie na behance: https://www.behance.net/patrykkgeb231d Edytowane 18 Sierpień 20186 l przez Jatopatryk
Napisano 19 Sierpień 20186 l Jest całkiem nieźle, choć poprawić też jest co. Co do siatki jest ogólnie dobra ale w detalach już do poprawy. Mam na myśli min. przetłoczenia na masce, przedni zderzak, próg. Shadery też mozna poprawic, lakier jak dla mnie zbyt się byszczy, ma taki metaliczny błysk Kadr 1 generalnie ok, ale auto trochę się w tym gubi ( oczojebne wszystko), 2 za ciasny. W 3 z tego co widzę zderzak ma inny materiał niż karoseria, ja bym z tym uważał bo na pierwszy rzut oka wygląd mi to jakby zderzak i maska nie były ciałge tylko załamane w łączeniu. Sprawia to wrażenie błędu w modelu, wprawia w jakiś dyskomfort. Natomiast zauważyłem ostatnio jakąś plagę źle dobranych prespektyw/skal przy wklejaniu do backplate. I to nie tylko tu ale potrafi się zdarzyć naprawdę porządnym profesjonalistom.
Napisano 19 Sierpień 20186 l Autor Hej, jeszcze troszke problemów mam z detalami, no i z tą maską miałem problem żeby nie było na niej zniekształceń, Co to perspektywy to śmieszna sprawa, bo robiłem rendery w 3dsie pierwszy raz i nie wiedziałem, że można ustawić kamere w 3dsie z ustawieniami kamery która robiła zdjęcie. Następny będzie lepszy, dzieki za feedback:)
Napisano 19 Sierpień 20186 l Co do wycięć na masce, jest na to jeden prosty sposób. Robisz maskę bez wycięć, zagęszczasz siatkę za pomocą MS/TS i modelujesz wcięcia na takiej gęstszej siatce.
Napisano 3 Wrzesień 20186 l @dexter47 hdrki mojego autorstwa, możesz je nabyć tutaj https://www.behance.net/gallery/59675585/Parking-Lot-HDRi
Napisano 3 Wrzesień 20186 l Mati ferrarka doczekała się renderu na miarę modelu, pozdro https://mir-s3-cdn-cf.behance.net/project_modules/1400/f0579f59675585.5a2ac634e6d43.jpg