Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jest całkiem nieźle, choć poprawić też jest co.

 

Co do siatki jest ogólnie dobra ale w detalach już do poprawy. Mam na myśli min. przetłoczenia na masce, przedni zderzak, próg.

 

Shadery też mozna poprawic, lakier jak dla mnie zbyt się byszczy, ma taki metaliczny błysk

 

Kadr 1 generalnie ok, ale auto trochę się w tym gubi ( oczojebne wszystko), 2 za ciasny. W 3 z tego co widzę zderzak ma inny materiał niż karoseria, ja bym z tym uważał bo na pierwszy rzut oka wygląd mi to jakby zderzak i maska nie były ciałge tylko załamane w łączeniu. Sprawia to wrażenie błędu w modelu, wprawia w jakiś dyskomfort.

 

Natomiast zauważyłem ostatnio jakąś plagę źle dobranych prespektyw/skal przy wklejaniu do backplate. I to nie tylko tu ale potrafi się zdarzyć naprawdę porządnym profesjonalistom.

Napisano

Hej, jeszcze troszke problemów mam z detalami, no i z tą maską miałem problem żeby nie było na niej zniekształceń,

Co to perspektywy to śmieszna sprawa, bo robiłem rendery w 3dsie pierwszy raz i nie wiedziałem, że można ustawić kamere w 3dsie z ustawieniami kamery która robiła zdjęcie.

Następny będzie lepszy, dzieki za feedback:)

Napisano

Co do wycięć na masce, jest na to jeden prosty sposób. Robisz maskę bez wycięć, zagęszczasz siatkę za pomocą MS/TS i modelujesz wcięcia na takiej gęstszej siatce.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności