jiopko Posted September 14, 2018 Share Posted September 14, 2018 Zalozmy zaistniala sytuacje: Klient wysyla Wam model 3D, waszym zadaniem jest ustawic swiatla, kamery i oczywiscie rozkminic tekstury oraz wykonac finalne rendery. Wykonujemy swoja prace. Po tygodniu jednak klient wysyla apgrejda - nowy, bardziej szczegolowy, model + lekkie zmiany. --PATANIE BRZMI-- jak technicznie najprosciej, najszybciej, najlepiej poradzic sobie z wymiana starego modelu na nowy bez koniecznosci robienia roboty po raz drugi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stormwind Posted September 14, 2018 Share Posted September 14, 2018 Jaki soft i jaki format importujesz? W maxie masz File Link Manager, który wmiare dobrze działa z dwg, fbx i revitem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jiopko Posted September 14, 2018 Author Share Posted September 14, 2018 Jaki soft i jaki format importujesz? W maxie masz File Link Manager, który wmiare dobrze działa z dwg, fbx i revitem. nie chodzi mi nawet o pliki BIM tylko powiedzmy .c4d lub .max . prosta pilka: jedna osoba robi model, druga pracuej nad teksturami. jak to teraz polaczyc. tzn. jak zaimportowac upgradeowany plik tak zeby znalazl sie w tej samej pozycji co wczesniejszy (jest w maxie cos takiego jak wstawianie z BASEPOINT´em?) ewentualnie (moze sie da) zeby MAX pamietal przypisane materialy? albo jak najszybciej to sobie poukladac (ID, warstwy, grupy? co najlepsze) jesczce nie pracowalam w teamie, a ze nie chce mi sie uczyc na bledach, to pytam z gory. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stormwind Posted September 16, 2018 Share Posted September 16, 2018 Łącząc pliki maxa przez merge, lokalizacja modelu jest stała względem 0,0,0, max pyta czy użyć materiałów z importowanego pliku czy z aktualnej sceny jeżeli obiekty mają taki sam materiał. Tyle z grubsza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts