Napisano 14 Wrzesień 20186 l Zalozmy zaistniala sytuacje: Klient wysyla Wam model 3D, waszym zadaniem jest ustawic swiatla, kamery i oczywiscie rozkminic tekstury oraz wykonac finalne rendery. Wykonujemy swoja prace. Po tygodniu jednak klient wysyla apgrejda - nowy, bardziej szczegolowy, model + lekkie zmiany. --PATANIE BRZMI-- jak technicznie najprosciej, najszybciej, najlepiej poradzic sobie z wymiana starego modelu na nowy bez koniecznosci robienia roboty po raz drugi.
Napisano 14 Wrzesień 20186 l Jaki soft i jaki format importujesz? W maxie masz File Link Manager, który wmiare dobrze działa z dwg, fbx i revitem.
Napisano 14 Wrzesień 20186 l Autor Jaki soft i jaki format importujesz? W maxie masz File Link Manager, który wmiare dobrze działa z dwg, fbx i revitem. nie chodzi mi nawet o pliki BIM tylko powiedzmy .c4d lub .max . prosta pilka: jedna osoba robi model, druga pracuej nad teksturami. jak to teraz polaczyc. tzn. jak zaimportowac upgradeowany plik tak zeby znalazl sie w tej samej pozycji co wczesniejszy (jest w maxie cos takiego jak wstawianie z BASEPOINT´em?) ewentualnie (moze sie da) zeby MAX pamietal przypisane materialy? albo jak najszybciej to sobie poukladac (ID, warstwy, grupy? co najlepsze) jesczce nie pracowalam w teamie, a ze nie chce mi sie uczyc na bledach, to pytam z gory.
Napisano 16 Wrzesień 20186 l Łącząc pliki maxa przez merge, lokalizacja modelu jest stała względem 0,0,0, max pyta czy użyć materiałów z importowanego pliku czy z aktualnej sceny jeżeli obiekty mają taki sam materiał. Tyle z grubsza.