krajat0r Posted November 9, 2004 Posted November 9, 2004 jak zrobić grila na masce? i gdy modeluje auto techniką poly-modeling to lepiej zaczac od maski czy od blotnikow... wiem ze pytanie idiotyczne ale w roznych tutkach sa rozne rozwiazania... a ja jako poczatkujacy troche bledow robie i chcialbym skorzystac z jak najprostrzych rozwiazan...
blood_brother Posted November 9, 2004 Posted November 9, 2004 Co do pierwszego to proponuje spline z wlaczona funkcja snap. Poszukaj na forum ten temat nie raz byl walkowany. A co do drugiego to poprostu jak ci jest wygodniej.
Piotr Dobosz Posted November 9, 2004 Posted November 9, 2004 moim zdaniem powinienes to zrobic przypozadkujac material z zaznaczonym wire to chyba jest najprostsze rozwiazanie:) pozdrawiam
asblaze Posted November 9, 2004 Posted November 9, 2004 hmm... dla stilla tak.... ale przy animce będzie bryndza :)
Piotr Dobosz Posted November 9, 2004 Posted November 9, 2004 asblaze kto ma takiego kompa zeby zrobic animacje z uzyciem samochodu:( nawet nie cche myslec ile by trwalo renderowanie zeby to jako taka wygladalo:( niestety:(
Marcin Posted November 9, 2004 Posted November 9, 2004 hmm ile razy zalozysz watek o tym samym ;) ? zawsze mnie jakos to dziwi ... pytania w stylu "jak zrobic" jak nauczysz sie polymodellingu to to pytanie zniknie ... mozna zrobic na wiele sposobow ... a pytanie jest zbyt ogolne zeby bylo jakims problemem ... radze przerobienie naprawde duzo tutoriali na temat modellingu ... "jak zrobic kubek ?"
krajat0r Posted November 10, 2004 Author Posted November 10, 2004 tak tylko nauka przychodzi latwiej gdy ma sie pewne wskazowki... a skoro tak bardzo denerwoje cie ten temat to po co wogole odpowiadasz???
asblaze Posted November 10, 2004 Posted November 10, 2004 Widzisz... misio-krajator... modelowac mozna na wiele roznych sposobow... a jak sie uprzesz to auto nawet z-brushem wyczarujesz. a najlepiej to kupic miniaturke i skaner 3d... model bedzie idealny :) Z doswiadczenia wiem (tyle ze ono w innym zakresie:) ze jak usiadziesz do 14 modelu, bedziesz mial wlasny system... sprawdzony i dzialajacy... ALE.... zeby go miec trzeba poznac dostepne techniki modelowania ... bo tak na prawde technika nie gra roli. niejest wazne czy alto jest jednolita bryla cz poskladane jest z elementow, czy obiektow... wazny jest jego koncowy wyglad :) Pozdrawiam... i walcz.... praktyka czyni mistrza. PS... wskazowka.... zdobadz referki auta... i postaraj sie je jak najbardziej idealnie odwzorowac .)
Marcin Posted November 10, 2004 Posted November 10, 2004 przeczytaj CALY dzial modelling w helpie maxa tak samo jak i maxowych tutoriali o tej samej nazwie to bedziesz wiedzial o czym mowie ... tu nie chodzi o to ze nei wiesz jak to wymodelowac tylko nie znasz zarzedzi maxa ;)
M'actep Posted November 10, 2004 Posted November 10, 2004 przeczytaj CALY dzial modelling w helpie maxa tak samo jak i maxowych tutoriali o tej samej nazwie to bedziesz wiedzial o czym mowie ... tu nie chodzi o to ze nei wiesz jak to wymodelowac tylko nie znasz zarzedzi maxa ;) Dokładnie, naucz się poly a zrobienie grilla bedzię to prosta rzecz, wciśnij F1, poczytaj tutki na max3d no i otworz w maxie tutorials - tam jest bardzo dobrze opisane poly - a co do tworzenia auta, to znacznie lepiej się zaczyna od błotników ( moim zdaniem przynajmniej ) sam zacząłem i miałem całą karoserie i awaria dysku ( bawiłem się napięciem aby zwiększyć prędkość i przesadziłem i głowica nie nadążała zapisywać :P )
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now