Napisano 26 Listopad 20186 l Witam. Coś bardzo dziwnego dzieje się z moimi projektami w 3ds maxie. Z początku wszystko działało jak należy. Podpiąłem kości za pomocą modyfikatora skin do modelu i wszystko działało. Po zapisaniu i wczytaniu pliku również wszystko działo. Ale od kilku dni, za każdym włączeniem programu i wczytaniem pliku, okazuje się, że kości nie są podpięte do postaci. Jest modyfikator Skin a w nim lista kości ale szkielet mogę poruszać jak chcę i nie ma to żadnego wpływu na model. Po kilkukrotnym usunięciu modyfikatora i utworzeniu na nowo, wyłączeniu i włączeniu programu itp. kości dają się ostatecznie podpiąć. Ale nie zmienia to faktu, że kiedy zapiszę plik a potem wczytam kości ponownie nie będą miały żadnego efektu na model. Co tu się dzieje? Link do filmiku https://drive.google.com/open?id=1J9ARcEJxa0jK1rfmSJffu2e4eTZmTImH
Napisano 28 Listopad 20186 l Hej, Może masz na poziomie Editable Poly zaznaczone Vertex/Edge itd Aktywny przycisk a nie zaznaczone na modelu. (uzyskamy identyczny efekt jak na filmiku) - - - Połączono posty - - - https://drive.google.com/open?id=1PZb3u9k_x-YkYzKrU31zaWd5XBtD0qVi
Napisano 3 Grudzień 20186 l Autor Ten sposób zadziałał, ale tylko do chwili zapisu. https://drive.google.com/open?id=1STApN52ZE0W81aRKnPCb3EqLgGwzOPSc Modyfikator skin ma przypisane kości, widzi ich wagi, ale one nie mają wpływu na siatkę. Co tu się dzieje? Tutaj zdjęcie na którym widać listę kości i wagi. https://drive.google.com/open?id=1xMo4jrt1dWYUhD4glAubt9b-aKlSM7Nn Edytowane 3 Grudzień 20186 l przez Nortalf
Napisano 3 Grudzień 20186 l Autor Ok już działa. Dopiero zrozumiałem dokładnie o co chodzi. Aktywny przycisk a nie zaznaczone na modelu. Wyjaśnione jest super, Wielkie dzięki.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto