Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

Coś bardzo dziwnego dzieje się z moimi projektami w 3ds maxie.

Z początku wszystko działało jak należy. Podpiąłem kości za pomocą modyfikatora skin do modelu i wszystko działało. Po zapisaniu i wczytaniu pliku również wszystko działo. Ale od kilku dni, za każdym włączeniem programu i wczytaniem pliku, okazuje się, że kości nie są podpięte do postaci. Jest modyfikator Skin a w nim lista kości ale szkielet mogę poruszać jak chcę i nie ma to żadnego wpływu na model. Po kilkukrotnym usunięciu modyfikatora i utworzeniu na nowo, wyłączeniu i włączeniu programu itp. kości dają się ostatecznie podpiąć. Ale nie zmienia to faktu, że kiedy zapiszę plik a potem wczytam kości ponownie nie będą miały żadnego efektu na model.

Co tu się dzieje?

 

Link do filmiku

https://drive.google.com/open?id=1J9ARcEJxa0jK1rfmSJffu2e4eTZmTImH

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Ten sposób zadziałał, ale tylko do chwili zapisu.

https://drive.google.com/open?id=1STApN52ZE0W81aRKnPCb3EqLgGwzOPSc

Modyfikator skin ma przypisane kości, widzi ich wagi, ale one nie mają wpływu na siatkę. Co tu się dzieje?

 

 

Tutaj zdjęcie na którym widać listę kości i wagi.

https://drive.google.com/open?id=1xMo4jrt1dWYUhD4glAubt9b-aKlSM7Nn

Edytowane przez Nortalf

Napisano
  • Autor

Ok już działa. Dopiero zrozumiałem dokładnie o co chodzi.

Aktywny przycisk a nie zaznaczone na modelu.

Wyjaśnione jest super,

Wielkie dzięki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności