Jump to content
Sign in to follow this  
Nortalf

Dlaczego kości odpinają się od modelu

Recommended Posts

Witam.

 

Coś bardzo dziwnego dzieje się z moimi projektami w 3ds maxie.

Z początku wszystko działało jak należy. Podpiąłem kości za pomocą modyfikatora skin do modelu i wszystko działało. Po zapisaniu i wczytaniu pliku również wszystko działo. Ale od kilku dni, za każdym włączeniem programu i wczytaniem pliku, okazuje się, że kości nie są podpięte do postaci. Jest modyfikator Skin a w nim lista kości ale szkielet mogę poruszać jak chcę i nie ma to żadnego wpływu na model. Po kilkukrotnym usunięciu modyfikatora i utworzeniu na nowo, wyłączeniu i włączeniu programu itp. kości dają się ostatecznie podpiąć. Ale nie zmienia to faktu, że kiedy zapiszę plik a potem wczytam kości ponownie nie będą miały żadnego efektu na model.

Co tu się dzieje?

 

Link do filmiku

https://drive.google.com/open?id=1J9ARcEJxa0jK1rfmSJffu2e4eTZmTImH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten sposób zadziałał, ale tylko do chwili zapisu.

https://drive.google.com/open?id=1STApN52ZE0W81aRKnPCb3EqLgGwzOPSc

Modyfikator skin ma przypisane kości, widzi ich wagi, ale one nie mają wpływu na siatkę. Co tu się dzieje?

 

 

Tutaj zdjęcie na którym widać listę kości i wagi.

https://drive.google.com/open?id=1xMo4jrt1dWYUhD4glAubt9b-aKlSM7Nn

Edited by Nortalf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok już działa. Dopiero zrozumiałem dokładnie o co chodzi.

Aktywny przycisk a nie zaznaczone na modelu.

Wyjaśnione jest super,

Wielkie dzięki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy