Jump to content

Dlaczego kości odpinają się od modelu


Nortalf
 Share

Recommended Posts

Witam.

 

Coś bardzo dziwnego dzieje się z moimi projektami w 3ds maxie.

Z początku wszystko działało jak należy. Podpiąłem kości za pomocą modyfikatora skin do modelu i wszystko działało. Po zapisaniu i wczytaniu pliku również wszystko działo. Ale od kilku dni, za każdym włączeniem programu i wczytaniem pliku, okazuje się, że kości nie są podpięte do postaci. Jest modyfikator Skin a w nim lista kości ale szkielet mogę poruszać jak chcę i nie ma to żadnego wpływu na model. Po kilkukrotnym usunięciu modyfikatora i utworzeniu na nowo, wyłączeniu i włączeniu programu itp. kości dają się ostatecznie podpiąć. Ale nie zmienia to faktu, że kiedy zapiszę plik a potem wczytam kości ponownie nie będą miały żadnego efektu na model.

Co tu się dzieje?

 

Link do filmiku

https://drive.google.com/open?id=1J9ARcEJxa0jK1rfmSJffu2e4eTZmTImH

Link to comment
Share on other sites

Ten sposób zadziałał, ale tylko do chwili zapisu.

https://drive.google.com/open?id=1STApN52ZE0W81aRKnPCb3EqLgGwzOPSc

Modyfikator skin ma przypisane kości, widzi ich wagi, ale one nie mają wpływu na siatkę. Co tu się dzieje?

 

 

Tutaj zdjęcie na którym widać listę kości i wagi.

https://drive.google.com/open?id=1xMo4jrt1dWYUhD4glAubt9b-aKlSM7Nn

Edited by Nortalf
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy