gigant84 Napisano 6 Grudzień 2018 Napisano 6 Grudzień 2018 Projekt nad którym pracowałem przez ostatnie kilka miesięcy, głównie po godzinach. Model game art'owy. Soft: 3ds Max, Zbrush, Substance Painter, Corel (decale, maski) Moje portfolio: https://www.artstation.com/goteki3d
Pawelkos Napisano 6 Grudzień 2018 Napisano 6 Grudzień 2018 Bardzo ladny model i teksturki, IMO przydalby sie bardziej zroznicowany spec. Domslas sie ze to jakies malowanie i wersja pustynna wiec zakurzony ale mysle ze troche bardziej zroznicowany specular bylby na plus. Do czego uzywales tu zbrusha(spawy?)?. Mozesz pokazac mapki i siateczki?
gigant84 Napisano 6 Grudzień 2018 Autor Napisano 6 Grudzień 2018 Zbrush głównie posłużył do wykonania pogięte faktury blachy i podniszczenia krawędzi (karoseria/wahacz/błotniki). Z tym specularem to jest dosyć ciekawa sprawa (model oczywiście jest mocno zakurzony). Na moim głównym monitorze wygląda on bardzo dobrze, na drugim już nie jest tak "ciekawie". Na starym Macu model jest już totalnie płaski. Ciężko mi się jest również wstrzelić z Substance Painter'a do Marmoset. Zawsze textury odbiegają od tego co prezentował SP, nawet gdy ustawię w nim neutralne światło (np. studio_05).
Rekomendowane odpowiedzi