Jump to content
Lukasz369ns

Ukrycie obiektów w kamerze - Corona Renderer

Recommended Posts

Witam,

Mam problem związany z kamerami. Jeżeli mam do zrobienia duży salon z kuchnia, jadalnią to potrzebuje powiedzmy ok 6 kamer.

Niektóre z nich mogą być w środku boxa ale niektóre na zewnątrz, wtedy używam 'visible to camera'. Ale jeżeli na zewnątrz mam dodane światło w tym wypadku Corony to jeżeli chcę zrobić ujęcie z drugiej strony (kamera na przeciwko to co jest schowane) to te elementy również są niewidoczne dla tej nowej kamery i całe światło wpada mi do środka. W takim wypadku muszę model kopiować. Ale wtedy liczba poligonów automatycznie się zwiększa. Utrudnia to pracę oraz poprawki gdy występują(trzeba zmieniać osobno w każdym skopiowanym modelu).

 

Przechodząc do pytania: Czy jest jakiś inny sposób na te kamery?

 

Dzięki za pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie znam corony, ale kamery zazwyczaj mają opcję clipping plane

 

możesz też zanimować ukrywaną ścianę i renderować sekwencję klatek

 

 

generalnie kopiowanie modelu w tej samej scenie to nie jest dobry pomysł jeśli nie jest to konieczne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy