flesz_gordon Napisano 11 Listopad 2004 Napisano 11 Listopad 2004 no i jak? co myslicie? w planie jest zeby ten model obracal sie na podstawce wokol wlasnej osi, co myslicie o oswietleniu? moze ktos podrzuci wskazowki jak ładnie oswietlic postac to mental ray i strasznie dlugo sie liczyl- 1-szy obrazek 35 min a drugi 11, to przez layered texture a moze lepsze by bylo oswietlenie software? mam kilka pytan, raczej skierowanych do majowcow 1- w jakis sposob moge skopiowac UV na inne facey- w tym przypadku, jak moge skopiowac UV z lewego rekawa na prawy? 2- dlaczego jak robie rzesy, tj przypisuje do curve fura to mi sie wygina we wszystkie strony, na srodku krzywej mam wloski do gory a po bokach w dol; tutaj w koncu zrobilem rzesy recznie..i tak ich nie widac, a jak wy robicie rzesy?-uzywacie fura czy reczna robota? 3- o co chodzi z max i min radius w "render global settings/final gather" jak to sie ustawia? biore "measure" mierze najmniejszy obiekt i jak wyskoczy np 1.23 to ustalam ten wynik jako min radius, a max? przesuwam przecinek dwa razy w prawo?- o to chodzi? http://members.lycos.co.uk/fleszgordon/6%20copy.jpg http://members.lycos.co.uk/fleszgordon/10-text%20copy.jpg http://members.lycos.co.uk/fleszgordon/11-text%20copy.jpg
ftorek Napisano 11 Listopad 2004 Napisano 11 Listopad 2004 mam wrazenie ze troche za czysty tyn koles
Obywatel Napisano 11 Listopad 2004 Napisano 11 Listopad 2004 Fajny model, tylko twarz ma bledy. Nie pokusisz sie o scene? Nawet jakas prosta. Oswietlenie faktycznie samo GI. Przydaly by sie jakies wyrazne cienie moim zdaniem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się