Napisano 11 Listopad 200420 l no i jak? co myslicie? w planie jest zeby ten model obracal sie na podstawce wokol wlasnej osi, co myslicie o oswietleniu? moze ktos podrzuci wskazowki jak ładnie oswietlic postac to mental ray i strasznie dlugo sie liczyl- 1-szy obrazek 35 min a drugi 11, to przez layered texture a moze lepsze by bylo oswietlenie software? mam kilka pytan, raczej skierowanych do majowcow 1- w jakis sposob moge skopiowac UV na inne facey- w tym przypadku, jak moge skopiowac UV z lewego rekawa na prawy? 2- dlaczego jak robie rzesy, tj przypisuje do curve fura to mi sie wygina we wszystkie strony, na srodku krzywej mam wloski do gory a po bokach w dol; tutaj w koncu zrobilem rzesy recznie..i tak ich nie widac, a jak wy robicie rzesy?-uzywacie fura czy reczna robota? 3- o co chodzi z max i min radius w "render global settings/final gather" jak to sie ustawia? biore "measure" mierze najmniejszy obiekt i jak wyskoczy np 1.23 to ustalam ten wynik jako min radius, a max? przesuwam przecinek dwa razy w prawo?- o to chodzi? http://members.lycos.co.uk/fleszgordon/6%20copy.jpg http://members.lycos.co.uk/fleszgordon/10-text%20copy.jpg http://members.lycos.co.uk/fleszgordon/11-text%20copy.jpg
Napisano 11 Listopad 200420 l Fajny model, tylko twarz ma bledy. Nie pokusisz sie o scene? Nawet jakas prosta. Oswietlenie faktycznie samo GI. Przydaly by sie jakies wyrazne cienie moim zdaniem.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto