Skocz do zawartości

postac 3d- pilot


flesz_gordon

Rekomendowane odpowiedzi

no i jak? co myslicie?

 

 

w planie jest zeby ten model obracal sie na podstawce wokol wlasnej osi, co myslicie o oswietleniu?

moze ktos podrzuci wskazowki jak ładnie oswietlic postac

to mental ray i strasznie dlugo sie liczyl- 1-szy obrazek 35 min a drugi 11, to przez layered texture

a moze lepsze by bylo oswietlenie software?

 

 

mam kilka pytan, raczej skierowanych do majowcow

1- w jakis sposob moge skopiowac UV na inne facey- w tym przypadku, jak moge skopiowac UV z lewego rekawa na prawy?

2- dlaczego jak robie rzesy, tj przypisuje do curve fura to mi sie wygina we wszystkie strony, na srodku krzywej mam wloski do gory a po bokach w dol; tutaj w koncu zrobilem rzesy recznie..i tak ich nie widac, a jak wy robicie rzesy?-uzywacie fura czy reczna robota?

3- o co chodzi z max i min radius w "render global settings/final gather" jak to sie ustawia? biore "measure" mierze najmniejszy obiekt i jak wyskoczy np 1.23 to ustalam ten wynik jako min radius, a max? przesuwam przecinek dwa razy w prawo?- o to chodzi?

 

http://members.lycos.co.uk/fleszgordon/6%20copy.jpg

http://members.lycos.co.uk/fleszgordon/10-text%20copy.jpg

http://members.lycos.co.uk/fleszgordon/11-text%20copy.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności