Jump to content

Recommended Posts

Posted

Mam problem ze słabą jakością tekstury (załącznik). Jak sprawić by była ostrzejsza, bardziej wyrazista i realistyczna, co na to wpływa? 😉

Wybaczcie, jestem naprawdę początkująca.

280642832_Slabajakosc.PNG.4a1420af9e098f6c08ecb5a73770509e.PNG

  • Replies 1
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Poza wyjściową rozdielczością tekstury natważniejsze są 2 parametry:

 

Blur z zakładki coordinates. Zmniejsz sobie na na przykład 0.5 lub mniej i porównaj efekty

GUID-EC513F58-C938-4A8D-8D0D-18A401A816E

 

Filtering, szczególnie przy teksturach na płaszczyznach widzianych pod dużym kątem.

Z domyślnego Pyramidal zmień na Summed Area.  

GUID-316D8A46-DDF6-48D2-B6B6-7B237BC895D

 

Musisz jednak wiedzieć za nie ma sensu edytować tych parametrów dla każdej tekstury w scenie, gdyż mogą znacząco wydłużyć czas renderowania i pochłonąć dużo więcej pamięci.

Przykładowo Summed Area potrzebuje 3x tyle pamięci co tryb Pytamidal.

 

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy