Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam problem ze słabą jakością tekstury (załącznik). Jak sprawić by była ostrzejsza, bardziej wyrazista i realistyczna, co na to wpływa? 😉

Wybaczcie, jestem naprawdę początkująca.

280642832_Slabajakosc.PNG.4a1420af9e098f6c08ecb5a73770509e.PNG

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Napisano

Poza wyjściową rozdielczością tekstury natważniejsze są 2 parametry:

 

Blur z zakładki coordinates. Zmniejsz sobie na na przykład 0.5 lub mniej i porównaj efekty

GUID-EC513F58-C938-4A8D-8D0D-18A401A816E

 

Filtering, szczególnie przy teksturach na płaszczyznach widzianych pod dużym kątem.

Z domyślnego Pyramidal zmień na Summed Area.  

GUID-316D8A46-DDF6-48D2-B6B6-7B237BC895D

 

Musisz jednak wiedzieć za nie ma sensu edytować tych parametrów dla każdej tekstury w scenie, gdyż mogą znacząco wydłużyć czas renderowania i pochłonąć dużo więcej pamięci.

Przykładowo Summed Area potrzebuje 3x tyle pamięci co tryb Pytamidal.

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności