gryzon Posted August 25, 2019 Posted August 25, 2019 Mam takie pytanie o shading w trybie losowym. Wiem że muszę użyć colorJitter ale jeszcze nie wiem jak to połączyć. Co chciałym uzyskać. By maską lub parametrem od 0 do 1 mógłbym sterować wchodzeniem efektu na coraz większą liczbę jabłek. Przykład: Mamy wszystkie jabłka czarne przy parametrze 0, a kiedy podnosimy go do góry coraz więcej jabłek zamienia się na białe. Przy 0.5 jest połowa ilości jabłek czarna połowa biała, a przy 1 już wszystkie są białe. Przypuszczam że trzeba tutaj aicolorJitter wpiąć do jakiś konwerter który będzie operował na skali coloru. Za małe mam doświadczenie w shadingu by sobie to logicznie zbudować. Prosił bym o pomoc.
gryzon Posted August 25, 2019 Author Posted August 25, 2019 Właściwie to tutaj jest rozwiązanie tego czego potrzebuję ale nie mam takiego nodea w nowszej wersji Arnolda.
gryzon Posted September 7, 2019 Author Posted September 7, 2019 Rozwiązanie znalezione i szeroko rozpisane przeze mnie w innym wątku. Link poniżej. https://max3d.pl/forums/topic/101101-harry/
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now