Jump to content
  • 0
gryzon

Losowość. ID, aiColorJitter

Question

Mam takie pytanie o shading w trybie losowym. Wiem że muszę użyć colorJitter ale jeszcze nie wiem jak to połączyć. 

Co chciałym uzyskać. By maską lub parametrem od 0 do 1  mógłbym sterować wchodzeniem efektu na coraz większą liczbę jabłek. 

Przykład: Mamy wszystkie jabłka czarne przy parametrze 0, a kiedy podnosimy go do góry coraz więcej jabłek zamienia się na białe. Przy 0.5 jest połowa ilości jabłek czarna połowa biała, a przy 1 już wszystkie są białe. 

Przypuszczam że trzeba tutaj aicolorJitter wpiąć do jakiś konwerter który będzie operował na skali coloru. Za małe mam doświadczenie w shadingu by sobie to logicznie zbudować. Prosił bym o pomoc. 

image.thumb.png.2fb0f1d48783b84cd0a8c953c1e91efa.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Właściwie to tutaj jest rozwiązanie tego czego potrzebuję ale nie mam takiego nodea w nowszej wersji Arnolda. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy