gryzon Napisano 25 Sierpień 2019 Napisano 25 Sierpień 2019 Mam takie pytanie o shading w trybie losowym. Wiem że muszę użyć colorJitter ale jeszcze nie wiem jak to połączyć. Co chciałym uzyskać. By maską lub parametrem od 0 do 1 mógłbym sterować wchodzeniem efektu na coraz większą liczbę jabłek. Przykład: Mamy wszystkie jabłka czarne przy parametrze 0, a kiedy podnosimy go do góry coraz więcej jabłek zamienia się na białe. Przy 0.5 jest połowa ilości jabłek czarna połowa biała, a przy 1 już wszystkie są białe. Przypuszczam że trzeba tutaj aicolorJitter wpiąć do jakiś konwerter który będzie operował na skali coloru. Za małe mam doświadczenie w shadingu by sobie to logicznie zbudować. Prosił bym o pomoc.
gryzon Napisano 25 Sierpień 2019 Autor Napisano 25 Sierpień 2019 Właściwie to tutaj jest rozwiązanie tego czego potrzebuję ale nie mam takiego nodea w nowszej wersji Arnolda.
gryzon Napisano 7 Wrzesień 2019 Autor Napisano 7 Wrzesień 2019 Rozwiązanie znalezione i szeroko rozpisane przeze mnie w innym wątku. Link poniżej. https://max3d.pl/forums/topic/101101-harry/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się