Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej wszystkim, zakładam teczkę z pracą która jest częścią większego projektu ale na razie koncentruję się nad elementem głowy, zakończyłem modelowanie w zbrushu i przechodzę do etapu texturowania, wrzucam jak to na tą chwilę wygląda, kolejny etap to praca w substance painterze, będę wrzucał efekty kolejnych prac 🙂

czacha-1.jpg

czacha-2.jpg

czacha-3.jpg

czacha-4.jpg

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Wrzucam pierwsze podejście do textur, czoło poprawione 🙂

  • Wjechałem z renderami, finalny efekt można zobaczyć na: https://podwysocki.art/works/cyborg/ https://www.artstation.com/artwork/v1dYRv https://www.behance.net/gallery/86202059/CYBORG

Posted Images

Napisano

Nice. Taka rzecz - na froncie, w okolicach czoła jest niefajne przejście z geometrycznej powierzchni w gładką (w tą kopułkę). Zabija to przemyślaną konstrukcję i design, wygląda trochę z czapy. Ta kopułka powinna być również pociągnięta w tym samym stylu, przynajmniej w okolicach łączenia.

Napisano
  • Autor
Godzinę temu, STRZYG napisał:

Nice. Taka rzecz - na froncie, w okolicach czoła jest niefajne przejście z geometrycznej powierzchni w gładką (w tą kopułkę). Zabija to przemyślaną konstrukcję i design, wygląda trochę z czapy. Ta kopułka powinna być również pociągnięta w tym samym stylu, przynajmniej w okolicach łączenia.

Też się nad tym zastanawiałem i faktycznie wyglądałoby lepiej, dzięki za opinię, poprawię to 🙂

Napisano
  • Autor
14 minut temu, KLICEK napisał:

naprwade spoko robota 🙂 jedyna rzecz jaka bym zmienil, to zeby. Nie wiem czemu, ale ksztalt nie pasi do designu calosci 🙂

Dzięki za opinię, przydałoby się nad tym posiedzieć i zrobic bardziej w klimatach mechowych, posiedzę jeszcze nad tym 🙂

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności