Napisano 17 Wrzesień 20195 l Hej wszystkim, zakładam teczkę z pracą która jest częścią większego projektu ale na razie koncentruję się nad elementem głowy, zakończyłem modelowanie w zbrushu i przechodzę do etapu texturowania, wrzucam jak to na tą chwilę wygląda, kolejny etap to praca w substance painterze, będę wrzucał efekty kolejnych prac 🙂
Napisano 18 Wrzesień 20195 l Nice. Taka rzecz - na froncie, w okolicach czoła jest niefajne przejście z geometrycznej powierzchni w gładką (w tą kopułkę). Zabija to przemyślaną konstrukcję i design, wygląda trochę z czapy. Ta kopułka powinna być również pociągnięta w tym samym stylu, przynajmniej w okolicach łączenia.
Napisano 18 Wrzesień 20195 l Autor Godzinę temu, STRZYG napisał: Nice. Taka rzecz - na froncie, w okolicach czoła jest niefajne przejście z geometrycznej powierzchni w gładką (w tą kopułkę). Zabija to przemyślaną konstrukcję i design, wygląda trochę z czapy. Ta kopułka powinna być również pociągnięta w tym samym stylu, przynajmniej w okolicach łączenia. Też się nad tym zastanawiałem i faktycznie wyglądałoby lepiej, dzięki za opinię, poprawię to 🙂
Napisano 1 Październik 20195 l Autor Wjechałem z renderami, finalny efekt można zobaczyć na: https://podwysocki.art/works/cyborg/ https://www.artstation.com/artwork/v1dYRv https://www.behance.net/gallery/86202059/CYBORG
Napisano 1 Październik 20195 l naprwade spoko robota 🙂 jedyna rzecz jaka bym zmienil, to zeby. Nie wiem czemu, ale ksztalt nie pasi do designu calosci 🙂
Napisano 1 Październik 20195 l Autor 14 minut temu, KLICEK napisał: naprwade spoko robota 🙂 jedyna rzecz jaka bym zmienil, to zeby. Nie wiem czemu, ale ksztalt nie pasi do designu calosci 🙂 Dzięki za opinię, przydałoby się nad tym posiedzieć i zrobic bardziej w klimatach mechowych, posiedzę jeszcze nad tym 🙂
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto