Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej wszystkim, zakładam teczkę z pracą która jest częścią większego projektu ale na razie koncentruję się nad elementem głowy, zakończyłem modelowanie w zbrushu i przechodzę do etapu texturowania, wrzucam jak to na tą chwilę wygląda, kolejny etap to praca w substance painterze, będę wrzucał efekty kolejnych prac 🙂

czacha-1.jpg

czacha-2.jpg

czacha-3.jpg

czacha-4.jpg

  • Like 4
Posted

Nice. Taka rzecz - na froncie, w okolicach czoła jest niefajne przejście z geometrycznej powierzchni w gładką (w tą kopułkę). Zabija to przemyślaną konstrukcję i design, wygląda trochę z czapy. Ta kopułka powinna być również pociągnięta w tym samym stylu, przynajmniej w okolicach łączenia.

Posted
Godzinę temu, STRZYG napisał:

Nice. Taka rzecz - na froncie, w okolicach czoła jest niefajne przejście z geometrycznej powierzchni w gładką (w tą kopułkę). Zabija to przemyślaną konstrukcję i design, wygląda trochę z czapy. Ta kopułka powinna być również pociągnięta w tym samym stylu, przynajmniej w okolicach łączenia.

Też się nad tym zastanawiałem i faktycznie wyglądałoby lepiej, dzięki za opinię, poprawię to 🙂

Posted
14 minut temu, KLICEK napisał:

naprwade spoko robota 🙂 jedyna rzecz jaka bym zmienil, to zeby. Nie wiem czemu, ale ksztalt nie pasi do designu calosci 🙂

Dzięki za opinię, przydałoby się nad tym posiedzieć i zrobic bardziej w klimatach mechowych, posiedzę jeszcze nad tym 🙂

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy