podwysocki Posted September 17, 2019 Posted September 17, 2019 Hej wszystkim, zakładam teczkę z pracą która jest częścią większego projektu ale na razie koncentruję się nad elementem głowy, zakończyłem modelowanie w zbrushu i przechodzę do etapu texturowania, wrzucam jak to na tą chwilę wygląda, kolejny etap to praca w substance painterze, będę wrzucał efekty kolejnych prac 🙂 4
STRZYG Posted September 18, 2019 Posted September 18, 2019 Nice. Taka rzecz - na froncie, w okolicach czoła jest niefajne przejście z geometrycznej powierzchni w gładką (w tą kopułkę). Zabija to przemyślaną konstrukcję i design, wygląda trochę z czapy. Ta kopułka powinna być również pociągnięta w tym samym stylu, przynajmniej w okolicach łączenia.
podwysocki Posted September 18, 2019 Author Posted September 18, 2019 Godzinę temu, STRZYG napisał: Nice. Taka rzecz - na froncie, w okolicach czoła jest niefajne przejście z geometrycznej powierzchni w gładką (w tą kopułkę). Zabija to przemyślaną konstrukcję i design, wygląda trochę z czapy. Ta kopułka powinna być również pociągnięta w tym samym stylu, przynajmniej w okolicach łączenia. Też się nad tym zastanawiałem i faktycznie wyglądałoby lepiej, dzięki za opinię, poprawię to 🙂
podwysocki Posted September 25, 2019 Author Posted September 25, 2019 Wrzucam pierwsze podejście do textur, czoło poprawione 🙂 2
podwysocki Posted October 1, 2019 Author Posted October 1, 2019 Wjechałem z renderami, finalny efekt można zobaczyć na: https://podwysocki.art/works/cyborg/ https://www.artstation.com/artwork/v1dYRv https://www.behance.net/gallery/86202059/CYBORG 2
KLICEK Posted October 1, 2019 Posted October 1, 2019 naprwade spoko robota 🙂 jedyna rzecz jaka bym zmienil, to zeby. Nie wiem czemu, ale ksztalt nie pasi do designu calosci 🙂
podwysocki Posted October 1, 2019 Author Posted October 1, 2019 14 minut temu, KLICEK napisał: naprwade spoko robota 🙂 jedyna rzecz jaka bym zmienil, to zeby. Nie wiem czemu, ale ksztalt nie pasi do designu calosci 🙂 Dzięki za opinię, przydałoby się nad tym posiedzieć i zrobic bardziej w klimatach mechowych, posiedzę jeszcze nad tym 🙂
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now