Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej wszystkim, zakładam teczkę z pracą która jest częścią większego projektu ale na razie koncentruję się nad elementem głowy, zakończyłem modelowanie w zbrushu i przechodzę do etapu texturowania, wrzucam jak to na tą chwilę wygląda, kolejny etap to praca w substance painterze, będę wrzucał efekty kolejnych prac 🙂

czacha-1.jpg

czacha-2.jpg

czacha-3.jpg

czacha-4.jpg

  • Like 4
Napisano

Nice. Taka rzecz - na froncie, w okolicach czoła jest niefajne przejście z geometrycznej powierzchni w gładką (w tą kopułkę). Zabija to przemyślaną konstrukcję i design, wygląda trochę z czapy. Ta kopułka powinna być również pociągnięta w tym samym stylu, przynajmniej w okolicach łączenia.

Napisano
Godzinę temu, STRZYG napisał:

Nice. Taka rzecz - na froncie, w okolicach czoła jest niefajne przejście z geometrycznej powierzchni w gładką (w tą kopułkę). Zabija to przemyślaną konstrukcję i design, wygląda trochę z czapy. Ta kopułka powinna być również pociągnięta w tym samym stylu, przynajmniej w okolicach łączenia.

Też się nad tym zastanawiałem i faktycznie wyglądałoby lepiej, dzięki za opinię, poprawię to 🙂

Napisano
14 minut temu, KLICEK napisał:

naprwade spoko robota 🙂 jedyna rzecz jaka bym zmienil, to zeby. Nie wiem czemu, ale ksztalt nie pasi do designu calosci 🙂

Dzięki za opinię, przydałoby się nad tym posiedzieć i zrobic bardziej w klimatach mechowych, posiedzę jeszcze nad tym 🙂

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności