Napisano 3 Październik 20195 l Witam! W najbliższym czasie będziemy mieli ukończoną wersję beta pluginu UVPackmaster pod 3Ds Maxa. Plugin, jak można się domyślić, zajmuje się pakowaniem UVek 😉 Oryginalnie plugin powstał pod Blendera, ale jego dobry odbiór zmotywował nas do pracy nad wersją pod Max'sa. Całość została napisana w C++, stąd algorytm cechuje się dużą wydajnością. Aktualnie poszukujemy 6 osób, które chciałby pomóc nam w testowaniu wersji beta, a jest co testować, ponieważ plugin posiada wiele ciekawych ficzerów 🙂 Tutaj można zobaczyć krótką prezentację filmową edycji blenderowej: https://www.youtube.com/watch?v=-uunwDLWn7A Proszę o zgłaszanie się tylko tych osób, które będą posiadały czas na testowanie oraz odesłanie nam wartościowej informacji zwrotnej - w przeciwnym wypadku będziemy tylko niepotrzebnie marnować czas i zasoby 😉 Osoby, które udzielą nam pomocnego feedbacku otrzymają w ramach podziękowania pełną wersję pluginu, gdy ta zostanie już wypuszczona.
Napisano 3 Październik 20195 l O nie wiedziałem że ten plugin jest polskiej produkcji 🙂 Kolega kupił ten plugin mimo, że na co dzień używa maxa i ze dwa dni temu znowu mi mówił, że to jak działa ten plugin to jest jakaś magia 🙂 Zapytam go czy chciałby protestować wersję pod maxa ale nie wiem czy czas i lenistwo mu na to pozwolą 🙂
Napisano 3 Październik 20195 l @glukoz ziom takie rzeczy, wrzucaj do newsow 🙂 tutaj na bank wiele osob tego nie zobaczy, bo wchodzi po co innego 🙂 i z checia, moge wam pomoc przetestowac ten sofcik, video wyglada super. Jest kilka fajnych ficzerow lepszych niz ma rizom uv 🙂 btw. jest stakowanie tych samych uvalek na siebie? to by pomoglo
Napisano 3 Październik 20195 l Autor @Destroyer Dzięki, będę wiedzięczny za przekazanie info koledze :) @KLICEK Dzięki za chęć pomocy, wyjślę Tobie wersję beta jak tylko będzie gotowa. Tak, plugin posiada funkcję stackowania.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto