Przemo76 Napisano 12 Listopad 2004 Napisano 12 Listopad 2004 Mam pytanko... . Czy istnieje mozliwosc zrzutowania edga na plaszczyzne z polygonow ...plaszczyzna jest lamana edge "prosty" .Pytanie jest czy da sie automatycznie extendnac edga do tych polygonow wraz z uchwyceniem ich zalaman....ponizej sa zrzuty ekranu..moze one lepiej wyjasnia problematyke mojego pytania http://list.gwflota.com/~morda/1.png http://list.gwflota.com/~morda/2.png Dzieki przemo
kozioo Napisano 13 Listopad 2004 Napisano 13 Listopad 2004 Wydaje mi sie, ze snap (vertex i/lub edge) powinien załatwic sprawe.
Przemo76 Napisano 13 Listopad 2004 Autor Napisano 13 Listopad 2004 MIalem nadzieje ze jest szansa aby max sam odnalazl konieczna geometrie i wydluzyl kazdy z granicznych edgow w oparciu o swoj local. Probowalem robic to na okolo poprzez boolean>union . Wydluzylem te edege ponad m iare i dalem union ale boolean jak to boolean miesza ostro w siatce. BTW Istnieje wogole mozliowsc zrzutowania edga lub bordera na plaszczyzne .... cos ala cookie cuter???
Darthapul Napisano 14 Listopad 2004 Napisano 14 Listopad 2004 ja bym poprzestawial (lub dodal) vertexty na stateczku, poprzesuwal je z constraint: edge, wycial zbedne poligony, przylaczyl skrzydla i dodal nowe fejsy...
Szymeq Napisano 15 Listopad 2004 Napisano 15 Listopad 2004 bardzo dobre pytanie wiele razy sie zastanawialem nad tym nieraz potrzebowalem rzutowac jakies kola itp na praszczyznie to tez na okretke usuwalem poly lub kilka w miejsce gdzie chcialem wstawic geometrie a pozniej dodawalem vertexy ile bylo trzeba na krawedziach wywalonych poly i weldowalem je z tamtymi vertexami edga poprzez target weld aby struktura tamtego edge/bordera byla nienaruszona, ale ogolnie chcetnie bym sie dowiedzail czy istnieje jakis sposob na rzutowanie edge:) jak ktos wie niech sie podzieli wiedza z gory dzieki cya pozdrawiam w urodzinowym nastroju szymeq:D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się