Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam pytanko... . Czy istnieje mozliwosc zrzutowania edga na plaszczyzne z polygonow ...plaszczyzna jest lamana edge "prosty" .Pytanie jest czy da sie automatycznie extendnac edga do tych polygonow wraz z uchwyceniem ich zalaman....ponizej sa zrzuty ekranu..moze one lepiej wyjasnia problematyke mojego pytania

http://list.gwflota.com/~morda/1.png

http://list.gwflota.com/~morda/2.png

Dzieki

przemo

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

MIalem nadzieje ze jest szansa aby max sam odnalazl konieczna geometrie i wydluzyl kazdy z granicznych edgow w oparciu o swoj local. Probowalem robic to na okolo poprzez boolean>union . Wydluzylem te edege ponad m iare i dalem union ale boolean jak to boolean miesza ostro w siatce. BTW Istnieje wogole mozliowsc zrzutowania edga lub bordera na plaszczyzne .... cos ala cookie cuter???

Napisano

ja bym poprzestawial (lub dodal) vertexty na stateczku, poprzesuwal je z constraint: edge, wycial zbedne poligony, przylaczyl skrzydla i dodal nowe fejsy...

Napisano

bardzo dobre pytanie wiele razy sie zastanawialem nad tym nieraz potrzebowalem rzutowac jakies kola itp na praszczyznie to tez na okretke usuwalem poly lub kilka w miejsce gdzie chcialem wstawic geometrie a pozniej dodawalem vertexy ile bylo trzeba na krawedziach wywalonych poly i weldowalem je z tamtymi vertexami edga poprzez target weld aby struktura tamtego edge/bordera byla nienaruszona, ale ogolnie chcetnie bym sie dowiedzail czy istnieje jakis sposob na rzutowanie edge:) jak ktos wie niech sie podzieli wiedza z gory dzieki

cya pozdrawiam w urodzinowym nastroju

szymeq:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności