Napisano 12 Listopad 200420 l Mam pytanko... . Czy istnieje mozliwosc zrzutowania edga na plaszczyzne z polygonow ...plaszczyzna jest lamana edge "prosty" .Pytanie jest czy da sie automatycznie extendnac edga do tych polygonow wraz z uchwyceniem ich zalaman....ponizej sa zrzuty ekranu..moze one lepiej wyjasnia problematyke mojego pytania http://list.gwflota.com/~morda/1.png http://list.gwflota.com/~morda/2.png Dzieki przemo
Napisano 13 Listopad 200420 l Autor MIalem nadzieje ze jest szansa aby max sam odnalazl konieczna geometrie i wydluzyl kazdy z granicznych edgow w oparciu o swoj local. Probowalem robic to na okolo poprzez boolean>union . Wydluzylem te edege ponad m iare i dalem union ale boolean jak to boolean miesza ostro w siatce. BTW Istnieje wogole mozliowsc zrzutowania edga lub bordera na plaszczyzne .... cos ala cookie cuter???
Napisano 14 Listopad 200420 l ja bym poprzestawial (lub dodal) vertexty na stateczku, poprzesuwal je z constraint: edge, wycial zbedne poligony, przylaczyl skrzydla i dodal nowe fejsy...
Napisano 15 Listopad 200420 l bardzo dobre pytanie wiele razy sie zastanawialem nad tym nieraz potrzebowalem rzutowac jakies kola itp na praszczyznie to tez na okretke usuwalem poly lub kilka w miejsce gdzie chcialem wstawic geometrie a pozniej dodawalem vertexy ile bylo trzeba na krawedziach wywalonych poly i weldowalem je z tamtymi vertexami edga poprzez target weld aby struktura tamtego edge/bordera byla nienaruszona, ale ogolnie chcetnie bym sie dowiedzail czy istnieje jakis sposob na rzutowanie edge:) jak ktos wie niech sie podzieli wiedza z gory dzieki cya pozdrawiam w urodzinowym nastroju szymeq:D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto