PatrycjaLe Napisano 12 Styczeń 2020 Napisano 12 Styczeń 2020 Cześć. Mam zrobiony model w 3DsMaxie, ponakładałam tekstury w Marmosecie. Tak się składa, że na tym modelu działam bardzo bazowo, więc nie importuje przygotowanych tekstur tylko ustawiam proste poziomy glossa, reflection i transparentności. Gdy importuję model z Maxa do unity wszystko gra. Gdy robię to samo z modelem z Marmo przesuwa mi poszczególne elementy, cały model jest ostro pochylony i przeskalowany. Jak to naprawić? Nie mogę znaleźć błędu :?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się