Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ciekawie zapowiadają się wprowadzone nowe funkcje do Substance Painter. 

  • nowe funkcje exportu map
  • export mesha z UV
  • export mesha po displacemencie
  • nowy baker dla Curvature
  • dodany Python API o który prosili użytkownicy
  • dodane nakładanie decali

Jest również informacja o UDIM które są obecnie w fazie beta testów. 

Więcej szczegółowych informacji pod linkiem

render_blender_eevee-1024x576.jpg

image.png.1a5d084d49006c80750a9b2200c1c1be.png

 

 

  • Like 5
  • KLICEK featured this temat
Napisano

Automatic UV Unwrapping mnie zaintrygowało... Fakt, że to w poprzedniej wersji ale dopiero zauważyłem. No i jak teraz można to wyeksportować to bajka 🙂

Napisano

No właśnie tego exportu trochę brakowało bo teraz będzie można te UVały rozkładane przez AI wykorzystać chociażby dla wyrenderowania prevek na zewnętrznym programie renderującym. 🙂

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności