gryzon Napisano 24 Kwiecień 2020 Napisano 24 Kwiecień 2020 Ciekawie zapowiadają się wprowadzone nowe funkcje do Substance Painter. nowe funkcje exportu map export mesha z UV export mesha po displacemencie nowy baker dla Curvature dodany Python API o który prosili użytkownicy dodane nakładanie decali Jest również informacja o UDIM które są obecnie w fazie beta testów. Więcej szczegółowych informacji pod linkiem 5
blinq Napisano 27 Kwiecień 2020 Napisano 27 Kwiecień 2020 Automatic UV Unwrapping mnie zaintrygowało... Fakt, że to w poprzedniej wersji ale dopiero zauważyłem. No i jak teraz można to wyeksportować to bajka 🙂
gryzon Napisano 28 Kwiecień 2020 Autor Napisano 28 Kwiecień 2020 No właśnie tego exportu trochę brakowało bo teraz będzie można te UVały rozkładane przez AI wykorzystać chociażby dla wyrenderowania prevek na zewnętrznym programie renderującym. 🙂
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się