Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Ciekawie zapowiadają się wprowadzone nowe funkcje do Substance Painter. 

  • nowe funkcje exportu map
  • export mesha z UV
  • export mesha po displacemencie
  • nowy baker dla Curvature
  • dodany Python API o który prosili użytkownicy
  • dodane nakładanie decali

Jest również informacja o UDIM które są obecnie w fazie beta testów. 

Więcej szczegółowych informacji pod linkiem

render_blender_eevee-1024x576.jpg

image.png.1a5d084d49006c80750a9b2200c1c1be.png

 

 

  • KLICEK featured this temat
  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Posted Images

Napisano

Automatic UV Unwrapping mnie zaintrygowało... Fakt, że to w poprzedniej wersji ale dopiero zauważyłem. No i jak teraz można to wyeksportować to bajka 🙂

Napisano
  • Autor

No właśnie tego exportu trochę brakowało bo teraz będzie można te UVały rozkładane przez AI wykorzystać chociażby dla wyrenderowania prevek na zewnętrznym programie renderującym. 🙂

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności