Napisano 16 Czerwiec 20204 l Witam wszystkich, Ponieważ to mój dziewiczy rejs, dlatego witam się z wami wszystkimi na wstępie. Rozpoczynam swoją przygodę z 3Ds Max dla modelarstwa lotniczego i kolejowego. Aby nauka przebiegała sprawnie i praktycznie, zimportowałem model samochodu. Idąc i poznając podstawy modelownia, stanąłem w miejscu. Nie rozumiem dlaczego w programie 3D Object Converter, (model kanciaty) po włączeniu vertex color shaded model staje się gładki, a w 3Ds max w viewporcie a zwłascza po eksporcie jest lekko kanciaty. Prosze o wskazówkę w którym miejscu szukać, jakich dyrektyw użyć w 3Ds Max? aby wygładźić model samochodu. Pozdrawiam wszystkich modelarzy i projektantów. Sebastian
Napisano 17 Czerwiec 20204 l Autor Dzięki Seba, bardzo pomogłeś, zaoszczędziłeś dużo czasu i nerwów 😉 kuzynka mówi na mnie Sobek :))))) pozdrowienia Bastek
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto