Sebastian Napisano 16 Czerwiec 2020 Napisano 16 Czerwiec 2020 Witam wszystkich, Ponieważ to mój dziewiczy rejs, dlatego witam się z wami wszystkimi na wstępie. Rozpoczynam swoją przygodę z 3Ds Max dla modelarstwa lotniczego i kolejowego. Aby nauka przebiegała sprawnie i praktycznie, zimportowałem model samochodu. Idąc i poznając podstawy modelownia, stanąłem w miejscu. Nie rozumiem dlaczego w programie 3D Object Converter, (model kanciaty) po włączeniu vertex color shaded model staje się gładki, a w 3Ds max w viewporcie a zwłascza po eksporcie jest lekko kanciaty. Prosze o wskazówkę w którym miejscu szukać, jakich dyrektyw użyć w 3Ds Max? aby wygładźić model samochodu. Pozdrawiam wszystkich modelarzy i projektantów. Sebastian
Sebazx6r Napisano 16 Czerwiec 2020 Napisano 16 Czerwiec 2020 Musisz przydzieli smoothgrupy na powierzchnie
Sebastian Napisano 17 Czerwiec 2020 Autor Napisano 17 Czerwiec 2020 Dzięki Seba, bardzo pomogłeś, zaoszczędziłeś dużo czasu i nerwów 😉 kuzynka mówi na mnie Sobek :))))) pozdrowienia Bastek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się