Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich,

Ponieważ to mój dziewiczy rejs, dlatego witam się z wami wszystkimi na wstępie.                
Rozpoczynam swoją przygodę z 3Ds Max dla modelarstwa lotniczego i kolejowego.

Aby nauka przebiegała sprawnie i praktycznie, zimportowałem model samochodu.
Idąc i poznając podstawy modelownia, stanąłem w miejscu.
Nie rozumiem dlaczego w programie 3D Object Converter, (model kanciaty)
po włączeniu vertex color shaded model staje się gładki,
a w 3Ds max w viewporcie a zwłascza po eksporcie jest lekko kanciaty.

Prosze o wskazówkę w którym miejscu szukać, jakich dyrektyw użyć w 3Ds Max?
aby wygładźić model samochodu.

Pozdrawiam wszystkich modelarzy i projektantów.
Sebastian
 

auto.jpg

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Posted Images

Napisano
  • Autor

Dzięki Seba, bardzo pomogłeś, zaoszczędziłeś dużo czasu i nerwów 😉 kuzynka mówi na mnie Sobek :)))))

 

pozdrowienia

Bastek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności