Sebastian Posted June 16, 2020 Share Posted June 16, 2020 Witam wszystkich, Ponieważ to mój dziewiczy rejs, dlatego witam się z wami wszystkimi na wstępie. Rozpoczynam swoją przygodę z 3Ds Max dla modelarstwa lotniczego i kolejowego. Aby nauka przebiegała sprawnie i praktycznie, zimportowałem model samochodu. Idąc i poznając podstawy modelownia, stanąłem w miejscu. Nie rozumiem dlaczego w programie 3D Object Converter, (model kanciaty) po włączeniu vertex color shaded model staje się gładki, a w 3Ds max w viewporcie a zwłascza po eksporcie jest lekko kanciaty. Prosze o wskazówkę w którym miejscu szukać, jakich dyrektyw użyć w 3Ds Max? aby wygładźić model samochodu. Pozdrawiam wszystkich modelarzy i projektantów. Sebastian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted June 16, 2020 Share Posted June 16, 2020 Musisz przydzieli smoothgrupy na powierzchnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastian Posted June 17, 2020 Author Share Posted June 17, 2020 Dzięki Seba, bardzo pomogłeś, zaoszczędziłeś dużo czasu i nerwów 😉 kuzynka mówi na mnie Sobek :))))) pozdrowienia Bastek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now