Jump to content

Wygładzanie płaszczyzn, modeli


Sebastian

Recommended Posts

Witam wszystkich,

Ponieważ to mój dziewiczy rejs, dlatego witam się z wami wszystkimi na wstępie.                
Rozpoczynam swoją przygodę z 3Ds Max dla modelarstwa lotniczego i kolejowego.

Aby nauka przebiegała sprawnie i praktycznie, zimportowałem model samochodu.
Idąc i poznając podstawy modelownia, stanąłem w miejscu.
Nie rozumiem dlaczego w programie 3D Object Converter, (model kanciaty)
po włączeniu vertex color shaded model staje się gładki,
a w 3Ds max w viewporcie a zwłascza po eksporcie jest lekko kanciaty.

Prosze o wskazówkę w którym miejscu szukać, jakich dyrektyw użyć w 3Ds Max?
aby wygładźić model samochodu.

Pozdrawiam wszystkich modelarzy i projektantów.
Sebastian
 

auto.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy