Skocz do zawartości

Wygładzanie płaszczyzn, modeli


Sebastian

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

Ponieważ to mój dziewiczy rejs, dlatego witam się z wami wszystkimi na wstępie.                
Rozpoczynam swoją przygodę z 3Ds Max dla modelarstwa lotniczego i kolejowego.

Aby nauka przebiegała sprawnie i praktycznie, zimportowałem model samochodu.
Idąc i poznając podstawy modelownia, stanąłem w miejscu.
Nie rozumiem dlaczego w programie 3D Object Converter, (model kanciaty)
po włączeniu vertex color shaded model staje się gładki,
a w 3Ds max w viewporcie a zwłascza po eksporcie jest lekko kanciaty.

Prosze o wskazówkę w którym miejscu szukać, jakich dyrektyw użyć w 3Ds Max?
aby wygładźić model samochodu.

Pozdrawiam wszystkich modelarzy i projektantów.
Sebastian
 

auto.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności