KaMaZZi Napisano 26 Lipiec 2020 Napisano 26 Lipiec 2020 Cześć, mam problem ze ściankami na modelu, cień i światło źle się na nich rozkłada. Jak je naprawić? Screen jak to dokładnie wygląda poniżej:
Jak_ Napisano 26 Lipiec 2020 Napisano 26 Lipiec 2020 Wybierz model, i dodaj "smooth" modifier do stacka w modify panel.
Sebazx6r Napisano 28 Lipiec 2020 Napisano 28 Lipiec 2020 (edytowane) Maya czegos takiego nie ma. Musisz popsprawdzac hard edge i softege. Ogolnie shading tam sie ciagnie bo nie ma odpowiedniej ilosci podzialu do rozdizlenial a katy normalnych sa moze zle ustawione lub nawet zlokowane. Zakladka Mesh Display i tam masz soften edge Harden edge. W maxie nazyw sie to poligrupami. Ewnetualnei masz w viewporcie wlaczony ambient oclusion o duzym radiusie. Edytowane 28 Lipiec 2020 przez Sebazx6r
Jak_ Napisano 1 Sierpień 2020 Napisano 1 Sierpień 2020 (edytowane) W dniu 28.07.2020 o 15:22, Sebazx6r napisał: Maya czegos takiego nie ma. Musisz popsprawdzac hard edge i softege. Ogolnie shading tam sie ciagnie bo nie ma odpowiedniej ilosci podzialu do rozdizlenial a katy normalnych sa moze zle ustawione lub nawet zlokowane. Zakladka Mesh Display i tam masz soften edge Harden edge. W maxie nazyw sie to poligrupami. Ewnetualnei masz w viewporcie wlaczony ambient oclusion o duzym radiusie. Ah, nie zauwazylem ze to w dziale Maya. Juz przez chwile myslalem ze zorientowales sie ze to Mayka przez maly skrawek grida z viewporta :p (dodam ze w Mayce pracowalem bardzo a to bardzo dawno temu). Sory za przeoczenie. Ps. Jest opcja korekty automatycznego dodawania polskich znakow na tym forum? Edytowane 1 Sierpień 2020 przez Jak_
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się