FRODO Napisano 5 Marzec 2005 Autor Napisano 5 Marzec 2005 Por@szek w pierwszym są cienie, tylko że przesadziłem z ilością świateł ;] zresztą dałem tyle bo w tamtym roku jak jechałem na konkurs prace były wyświetlane na projektoże i wyglądało to zaciemne, a ruch kamery wyszedł topornie bo jak wiadomo nie jestem zadobry w te klocki tzn. modeling, tekstury no i animacja ;] strona konkursu http://www.4lo.kalisz.pl rok temu wygrał zajączek ;\ ,a 3 miejsce zajeło 2 gostków w garniturkach - full powaga ;]
w!e8 Napisano 6 Marzec 2005 Napisano 6 Marzec 2005 WADY: - bilinear filtering - źle liczone normalne - jedno światło kierunkowe - do dupy oświetlenie:( - zatrwarzająco zniekształcona perspektywa (źle liczona!!) - WYDAJNOŚĆ - ŚMIECHU WARTE - pseduo animacja szkieletowa - kuleje!! - spieprzony enviroment - jak tam są cienie to ja jestem carmack!! (mogłeś chociaz pokusic sie o lightmapy :O) - wyjątkowo oszczędne modele i textury:| no ale jak sie ma problemy z wydajnoscią to trzeba dac słabe modele-oczywiste chyba nie? - particle mógłby być lepszy - animacja kamery PLUSY: - ładowanie jpg (pewnie korzystałes z gotowej biblioteki) - opengl - ładny interfejs
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się