Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Por@szek w pierwszym są cienie, tylko że przesadziłem z ilością świateł ;] zresztą dałem tyle bo w tamtym roku jak jechałem na konkurs prace były wyświetlane na projektoże i wyglądało to zaciemne, a ruch kamery wyszedł topornie bo jak wiadomo nie jestem zadobry w te klocki tzn. modeling, tekstury no i animacja ;]

 

strona konkursu http://www.4lo.kalisz.pl

rok temu wygrał zajączek ;\

,a 3 miejsce zajeło 2 gostków w garniturkach - full powaga ;]

  • Odpowiedzi 51
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

WADY:

- bilinear filtering

- źle liczone normalne

- jedno światło kierunkowe - do dupy oświetlenie:(

- zatrwarzająco zniekształcona perspektywa (źle liczona!!)

- WYDAJNOŚĆ - ŚMIECHU WARTE

- pseduo animacja szkieletowa - kuleje!!

- spieprzony enviroment

- jak tam są cienie to ja jestem carmack!! (mogłeś chociaz pokusic sie o lightmapy :O)

- wyjątkowo oszczędne modele i textury:| no ale jak sie ma problemy z wydajnoscią to trzeba dac słabe modele-oczywiste chyba nie?

- particle mógłby być lepszy

- animacja kamery

PLUSY:

- ładowanie jpg (pewnie korzystałes z gotowej biblioteki)

- opengl

- ładny interfejs

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności