Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Cześć, pracę z 3ds max zaczęłam kilka dni temu. Napotkałam się na problem, na który nigdzie indziej nie mogę znaleźć odpowiedzi by podziałało. Importowałam model stworzony w Inventorze chciałam tam dodać materiały, by dobrze prezentowały się w wizualizacji. Okazało się ze sofa jest podzielona na dziwne części, które w inventorze są oddzielnie. Wrzucę pare zdjęć jak to wygląda( model ma już materiały z inventora, bo myślałam, że jak przerzucę no 3ds max to będzie wyglądał tak samo). Znalazłam filmik, który powinien pomóc i większość z tego zastosowałam. Nie mogłam znaleźć funkcji graphite modeling tools i quadraty all z resztą nie wiem, czy to pomoże? Znaczy znalazłam edit mesh i edit geometry, jednak nie wiem co dalej. Konieczna jest modyfikacja siatki?  Czy da się wgl naprawić tak by elementy były tak samo podzielone jak w Inventorze, tak bym mogła nadać materiały oddzielnie do półeczek i sofy?

Z góry dziękuję
Avgar

Link z yt: https://www.youtube.com/watch?v=PUuq_MwSN2k

2.png

3.png

4.png

5.png

6.png

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Posted Images

Napisano

Jakim formacie eksportujesz z inventora? Wygląda na jakieś podstawowe dwg. Dużo zależy tu od ustawień import i eksportu. A max zawsze zamieni je po swojemu na mesh, zazwyczaj kiepsko.

Jest lepsza ścieżka.

3ds importuje pliki inventora ipt i iam, choć nigdy nie miałem z nimi styczności. Polecam natomiast eksport/import przez pliki stp. Max otwiera je jako obiekt body (solid) i zostawia opcję zmiany szczegółowości geometrii, pozwalając wrzucać na nie typowe modyfikatory.

https://knowledge.autodesk.com/support/3ds-max/learn-explore/caas/CloudHelp/cloudhelp/2017/ENU/3DSMax/files/GUID-41B6BBFD-2F4D-4E0F-AB12-3B330CF90901-htm.html

Edytowane przez stormwind

Napisano
  • Autor

Importowałam po prostu plik ipt, z resztą dwg też i on jeszcze gorzej działał. Jak importować przez pliki stp, czy trzeba mieś jeszcze jakiś program, czy ja po prostu nie widzę tego w Inventorze? 

 

Napisano

Po pierwsze. "Graphite" nie działa z editable mesh, być może dlatego nie potrafisz znaleźć "quadrify all". (To narzędzie znajdziesz: Modeling->Geometry->Quadrify All)
Przed zastosowaniem narzędzia warto zrobić "weld" wierzchołków bo po imporcie bardzo często część wierzchołków jest niepołączona.
Ja importuję do Maxa pliki w formacie .iam (Inventor). Bardzo dobrze importuje grupy i instancje.

Edytowane przez Dnstudio

Napisano
  • Autor

Dzięki za odpowiedzi, zmiana formatu pomogła, już wszyto gra😄

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.