Jump to content

Recommended Posts

Posted

Mam problem z tymi plamami na podlodze. Nie wiem jak je zniwelowac - szukalem na forum i nawet znalazlem podobny problem ale wskazowki w moim przypadku nie pomogly. Bardzo prosze o wskazowki... I jeszcze pytanie - czy mozna jednoczesnie wlaczac Direct illumination i indirect illumination? Zaznaczam, ze dopiero zaczynam nauke brazila stad moja niewiedza. Dzieki

  • Replies 8
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

jest to zdublowany obiekt ...

 

poprostu na podlodze jest jeszcze jeden obiekt (zapewne niechcący skopjowany) ktory pokrywa sie z powieszchnią ... zaznacz podlogę i usun raz ... zobaczysz ze gdy usuniesz praktycznie nic sie nie zmieni by byly tam 23 taie same obiekty ...

 

niestety w brazilu tak jest ... mozesz sobie zrobic prosta scenke .... np . zrob sphere ... wes clone ale jej nie poruszaj ... wlacz skylighta i CSG serv. i render ... beda plamy bo powieszchnie idealnie na siebie nachodzą ...

 

Indirecta mozesz jak najbardziej wlaczac jak chcesz tam ;)

 

PS. ładnie ci wyszlo z tymi fotonkami ... ładna scena ;)

Posted

Powiedz mi czy to nie jest czasem scena zaimportowana z ArchiCada, on robi za.ebiste bugi tego typu! Sprawdź dobrze, pokaż wireframe i render bez tekstur to moze sie cos mymysli :)

 

pozdr

Posted

Bardzo trafnie to zauwazyles. Co prawda nie jest to archicad ale zapomnialem napisac ze to jest import ze zwyklego architectural desktopa 3.3 ( czyli de facto cada 2002). (ale zaznaczam,ze usuwalem oryginalna podloge i dawalem obiekty zamiast niej z 3d studia i to samo sie renderowalo...)Pokombinuje jeszcze i przesle te rysunki - jak ktos ma jeszcze jakies propozycje czemu tak sie moze dziac i jak temu zaradzic to wielkie dzieki za informacje.

Posted

hmm a jak wyrenderujesz zwykla scene jest ok ?? bo jesli tak to wina w materialach a jak nie to z modelingiem, co do materialow to moze uzyles materialu brazil utility i do slotu z generowaniem GI dales jakis material z mapami ?? wtedy takie krzaczki moga powstac :/

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy