Skyrush Napisano 1 Czerwiec 2021 Napisano 1 Czerwiec 2021 Hej, mam problem z plikami exr, które wychodzą przez render sequence majki. Normalne ręczne zapisanie klatki z arnold render view > save multi-layer exr działa ok (ale kto będzie zapisywał 500klatek xD), plik waży ~140MB i ładnie wszystkie aovs widać w fusion studio. Render sequence zapisuje pliki, tylko ważą one ~250MB, a aovs klonują się cryptomatty, zamiast kilku robi się kilkanaście. Ma ktoś jakiś pomysł?
Destroyer Napisano 1 Czerwiec 2021 Napisano 1 Czerwiec 2021 (edytowane) masz warstwy render setup? zapisujesz wszystko do jednego pliku multi layer exr? Za czasów mental raya często batch render nie zapisywał plików, wywalał się albo sypał błędami więc czasami renderowało się ze skryptami które zapisywały pliki z okna render view 🙂 https://www.highend3d.com/maya/script/ar_batchview-for-maya https://www.highend3d.com/maya/script/ik-render-view-renderer-for-maya https://www.highend3d.com/maya/script/save-imagesequence-in-renderview-for-maya Edytowane 1 Czerwiec 2021 przez Destroyer 1
Skyrush Napisano 1 Czerwiec 2021 Autor Napisano 1 Czerwiec 2021 Korzystam z render sequence, nie z batch render. Nie wiem czym się różnią, ale ten pierwszy jakoś działa, tylko jakieś informacje ekstra zapisuje przez co plik jest większy, i te cryptomaty... co do render layer nie wgłębiałem się w nie, i mam tylko kilka obiektów w scenie, głównie anolodwe porxy z innych scen, więc chyba nie potrzeba. Dzięki za skrypty sprawdzę, czymże jest maya bez skryptów 😄
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się