Sebazx6r Napisano 28 Wrzesień 2021 Napisano 28 Wrzesień 2021 Gadam troche nie wyraźnie bo jestem troche chory i spalem 1h ... xD ... W pyside2 nie jestem bieły. W pythonie tez raczej nie jestem krole ,ale na swoje potrzeby jakos sobie daje rade. W melu jakis czas temu zrobilem too do shot modeling. Umozliwia mi on edytowanie deformancji za pomoca blendshapow i targetow spietych wokol 1 subname. Animowanie i kluczowanie wszystkich naraz gdyz sa podpiete pod 1 atrybut. Chcialbym zrobic ciekawesze UI i moze jak sie uda dodac inbetweeny. Udało mi się zrobić dynamiczne GUI ale w sumie zmienilem podejscie i zapragnalem miec takowe rozwijalne. I tu juz sa schody. Uzywam Treewidget i ni chuchu Tu coś gadam 2
Sebazx6r Napisano 29 Wrzesień 2021 Autor Napisano 29 Wrzesień 2021 Chyba już wiem zamkne tworzenie widget itemu w klase. I dopiero go będę dował do widget tree. Wszyskie guzioki dodam w klasie i defy do nich i scriptjoby więc powinno działać tak jak poprzednie.
Sebazx6r Napisano 30 Wrzesień 2021 Autor Napisano 30 Wrzesień 2021 Jednak nie wiem xD. Pomoze ktoś. Wrzucilem temat na jakas grupe na FB ale pewnie nikt sie nie odezwie.: Hi, I am using Pyside2 with Python 3.7 in Maya 2022 and I have a little isse. I want my code to be backwared compatibile wiht 2.7 python Maya 2017. - I am using a QTreeWidget. that has dynamicly addd items. self.tree_widget=QtWidgets.QTreeWidget() In one of the Item columns I want to insert a QTWidget. I can do that by using creating an item: item = QtWidgets.QTreeWidgetItem(["",item]) Qreating a widget: self.slider_edit = QtWidgets.QSlider() self.slider_edit = QtWidgets.QSlider() Adding a widget: self.tree_widget.addTopLevelItem(item) self.tree_widget.setItemWidget(item, 3,self.slider_edit) Unfortunatly slide widget is not Unique and I wanted to add function to it that would corespond to unique attributes of transform node in Maya. Item and sliders are being added in for loop. I was thinking of enclosing Widget into class together with certein functions and scriptjobs and tha instance it but I am unable to hook it up. I had added child items but since I couldn make widgets to work I started working on just top item. All items are being added dynamicly based on number of attributes in transform node. I want to make smth close to Maya shape editor but add some diffren functionality.
KLICEK Napisano 30 Wrzesień 2021 Napisano 30 Wrzesień 2021 ja niestety nie pomoge, ale moze Kroopson by cos wiedzial (tylko nie wiem czy tu jeszcze zaglada :/) ale warto sprobowac zawolac @Kroopson
Sebazx6r Napisano 30 Wrzesień 2021 Autor Napisano 30 Wrzesień 2021 Obstawiam ,żę nie xD W sumie kiedyś jechałem z nim metrem.... chyab w 2013 xD i zgubiłem parasolke xD... Pamiętam ,ze lubi dobrz zjesc xD. Już jakiś ziomków molestuje na FB i Linkedinie bo juz sam nie ogarniam ;/.
Sebazx6r Napisano 1 Październik 2021 Autor Napisano 1 Październik 2021 Jeszcze pare pierdół i można przejść do głównego kodu. Może uda mi się wpiąć inbetweeny xD.... No jeszce musze rozkminic jak zrobic by mi sie listy nie zwijały. W *uj happy ze mój tempy mózg ogarnął. 1
Sebazx6r Napisano 8 Styczeń 2022 Autor Napisano 8 Styczeń 2022 MIałem więcej ale omg skasowałem naszcescie cos sie walało w Pycharmie... Troche inne podejście. Zamiast klikac edit wystarczy zaznaczyc wiersz. ScriptJoby poszly ... i musze defy sprawdzic ile zostalo i co moge uratować. Musze se kupić kierunkowy microfon...
Sebazx6r Napisano 14 Marzec 2022 Autor Napisano 14 Marzec 2022 Znalałzłem pare bugów... ostatnio poprawilem i zrobilem mala prezentacje shotmodelingu xD na 3 boxach. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się