Skocz do zawartości

Python PySide 2 - custom shape editor. Może ktoś ma pomysł jak to ugryźć.


Sebazx6r

Rekomendowane odpowiedzi

Gadam troche nie wyraźnie bo jestem troche chory i spalem 1h ... xD ...
W pyside2 nie jestem bieły. W pythonie tez raczej nie jestem krole ,ale na swoje potrzeby jakos sobie daje rade.

W melu jakis czas temu zrobilem too do shot modeling. Umozliwia mi on edytowanie deformancji za pomoca blendshapow i targetow spietych wokol 1 subname. Animowanie i kluczowanie wszystkich naraz gdyz sa podpiete pod 1 atrybut.

Chcialbym zrobic ciekawesze UI i moze jak sie uda dodac inbetweeny. 

Udało mi się zrobić dynamiczne GUI ale w sumie zmienilem podejscie i zapragnalem miec takowe rozwijalne. I tu juz sa schody. Uzywam Treewidget i ni chuchu 
Tu coś gadam

 

 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak nie wiem xD. Pomoze ktoś. Wrzucilem temat na jakas grupe na FB ale pewnie nikt sie nie odezwie.:

 

Hi,
I am using Pyside2 with Python 3.7 in Maya 2022 and I have a little isse. I want my code to be backwared compatibile wiht 2.7 python Maya 2017.
- I am using a QTreeWidget. that has dynamicly addd items.
 
self.tree_widget=QtWidgets.QTreeWidget()
 
In one of the Item columns I want to insert a QTWidget.
 
I can do that by using creating an item:
item = QtWidgets.QTreeWidgetItem(["",item])
 
Qreating a widget:
self.slider_edit = QtWidgets.QSlider()
self.slider_edit = QtWidgets.QSlider()
 
Adding a widget:
self.tree_widget.addTopLevelItem(item)
self.tree_widget.setItemWidget(item, 3,self.slider_edit)
 
Unfortunatly slide widget is not Unique and I wanted to add function to it that would corespond to unique attributes of transform node in Maya.
 
Item and sliders are being added in for loop.
 
I was thinking of enclosing Widget into class together with certein functions and scriptjobs and tha instance it but I am unable to hook it up.
 
I had added child items but since I couldn make widgets to work I started working on just top item.
 
All items are being added dynamicly based on number of attributes in transform node.
 
I want to make smth close to Maya shape editor but add some diffren functionality.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MIałem więcej ale omg skasowałem naszcescie cos sie walało w Pycharmie... Troche inne podejście. Zamiast klikac edit wystarczy zaznaczyc wiersz. 
ScriptJoby poszly ... i musze defy sprawdzic ile zostalo i co moge uratować.
Musze se kupić kierunkowy microfon...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności