Sebazx6r Napisano 3 Luty 2022 Napisano 3 Luty 2022 (edytowane) To po latach ... nieudanych prób... w zbrushu xD palenia po raycast w mudboxie... w koncu Pierwsza próba. Dziwienei bo działa: Druga próba. Model z Zbrusha Hp reconstruct subdywision....i zonk: - Vector displacement map tanget Space - Przy renderze okazalo sie ze cos nie działa. W czesniej działało dla innego modelu ale jak sie okazalo model mial taką samą wielkosc w UV jak w modelu w viewporcie. - A co nie działa. Vector ma wartości adekwatne do UV. W najblizszym czasie będę gadał o tym z gosciem z Autodesku. Nie włączałem UDIM w renderze podczas testu, ale działają. Uwaga. Paląc w Mudboxie dobrze by UDIM zaczynał się od 1001. Mudbox zawsze palił od 1 UDIM nawet jak mapki są na 16 a zajmuje to trochę czasu. Poza tym wypalone będą w formacie UVTILE u1v1 etc.... A)Test model 3d i model rozplaszczonny. Coś nie bangla B)wartosc dispa ustawiona troche na oko. Ale jestem pewien ze sprawdzenie niektorych roznycy wielkoc najmniej rozciagnietym elemencie uv powinno ustalic skale. Ustawiam scale razy 5 C) i tak na uv modelu rozplaszczonym do UV nagle juz za mocno a wartosci an spodniach zaczynaja byc ok: Edytowane 3 Luty 2022 przez Sebazx6r 1
Sebazx6r Napisano 11 Luty 2022 Autor Napisano 11 Luty 2022 (edytowane) RELATIVE TANGENT SPACE . W sumie zly aproach xD.... A tu absolut tanget spac czyli prawidlowy aproach. Edytowane 11 Luty 2022 przez Sebazx6r 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się