Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

To po latach ... nieudanych prób... w zbrushu xD palenia po raycast w mudboxie... w koncu 
Pierwsza próba. Dziwienei bo działa:
image.thumb.png.853402b2a3b33ca71c3dff35558f4579.png


Druga próba. Model z Zbrusha Hp reconstruct subdywision....i zonk:
- Vector displacement map tanget Space
- Przy renderze okazalo sie ze cos nie działa. W czesniej działało dla innego modelu ale jak sie okazalo model mial taką samą wielkosc w UV jak w modelu w viewporcie.
- A co nie działa. Vector ma wartości adekwatne do UV.  W najblizszym czasie będę gadał o tym z gosciem z Autodesku.


Nie włączałem UDIM w renderze podczas testu, ale działają.
Uwaga. Paląc w Mudboxie dobrze by UDIM zaczynał się od 1001.  Mudbox zawsze palił od 1 UDIM nawet jak mapki są na 16 a zajmuje to trochę czasu. Poza tym wypalone będą w formacie UVTILE  u1v1 etc....
A)Test model 3d i model rozplaszczonny. Coś nie bangla
image.png.5dd68b7a09780a9b40984786c7fb307c.png

 

B)wartosc dispa ustawiona troche na oko. Ale jestem pewien ze sprawdzenie niektorych roznycy wielkoc najmniej rozciagnietym elemencie uv powinno ustalic skale.

image.png.ce33931ae4387536b0932433021bb87d.png

 

Ustawiam scale razy 5

C) i tak na uv modelu rozplaszczonym do UV nagle juz za mocno a wartosci an spodniach zaczynaja byc ok:
image.png.76283d40e9f396a1e00d20060c7b5572.png

image.png

Edytowane przez Sebazx6r

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 498
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • RELATIVE TANGENT SPACE . W sumie zly aproach xD.... A tu absolut tanget spac czyli prawidlowy aproach.  

Posted Images

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności