Posted February 3, 20223 yr To po latach ... nieudanych prób... w zbrushu xD palenia po raycast w mudboxie... w koncu Pierwsza próba. Dziwienei bo działa: Druga próba. Model z Zbrusha Hp reconstruct subdywision....i zonk: - Vector displacement map tanget Space - Przy renderze okazalo sie ze cos nie działa. W czesniej działało dla innego modelu ale jak sie okazalo model mial taką samą wielkosc w UV jak w modelu w viewporcie. - A co nie działa. Vector ma wartości adekwatne do UV. W najblizszym czasie będę gadał o tym z gosciem z Autodesku. Nie włączałem UDIM w renderze podczas testu, ale działają. Uwaga. Paląc w Mudboxie dobrze by UDIM zaczynał się od 1001. Mudbox zawsze palił od 1 UDIM nawet jak mapki są na 16 a zajmuje to trochę czasu. Poza tym wypalone będą w formacie UVTILE u1v1 etc.... A)Test model 3d i model rozplaszczonny. Coś nie bangla B)wartosc dispa ustawiona troche na oko. Ale jestem pewien ze sprawdzenie niektorych roznycy wielkoc najmniej rozciagnietym elemencie uv powinno ustalic skale. Ustawiam scale razy 5 C) i tak na uv modelu rozplaszczonym do UV nagle juz za mocno a wartosci an spodniach zaczynaja byc ok: Edited February 3, 20223 yr by Sebazx6r
February 11, 20223 yr Author RELATIVE TANGENT SPACE . W sumie zly aproach xD.... A tu absolut tanget spac czyli prawidlowy aproach. Edited February 11, 20223 yr by Sebazx6r
Create an account or sign in to comment