Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć, kiedyś zajmowałem się hobbistycznie grafika 3d(głównie raczej game artem) jednak przez szkołę, maturę nie miałem już na to zbytnio czasu. Teraz chciałbym do  tego wrócić ale pomyślałem sobie że przy okazji można by sobie na tym coś dorobić, niekoniecznie jakoś dużo ale żeby coś z tego mieć. Dlatego pytanie czy na robieniu modeli stricte pod gry(albo na czymś innym, jakich wizualizacjach) byłbym w stanie wyciągnąć te 100-200 zł miesięcznie? A jeżeli tak to gdzie szukać ofert pracy albo zleceń na wykonanie modeli. I czy tworzenie modeli i sprzedaż na stronach typu turobsquid, unity assets store w ogóle się opłaca?

Napisano

zalezy jak dobry jestes 🙂  ale nikt nie pracuje za 100-200 zl miesiecznie 😄 to nie te widelki cenowe 🙂 OCZYWISCIE nie widzialem twojego portfolio i nie wiem czy jakiekolwiek zlcenie dostaniesz. JEzeli troche jestes ogarnety to 1 model do gry kosztuje od 2k w gore.

  • Like 1
Napisano
2 godziny temu, blood_brother napisał:

Chcesz powiedzieć, że za model beczki na wino dostanę 2k i to nie rubli? 😮

takich modeli chyba juz sie nie robi, ACZKOLWIEK nie wiem 😄 tzn ja bym nie zlecal tego na zewnatrz, a jak mialbym mozliwosc to bym po prostu w storze kupil. no chyba ze stylizowane, no nie wiem nie spotkalem sie zeby ktos takie modele wyrzucal i dawal na freelance. Jednym slowem zawracanie dupy :))

Napisano
5 minut temu, blood_brother napisał:

Aaa, dobra, jak zwykle. Gdy przychodzi pogadać o łatwej kasie od człowieka z wewnątrz branży, to nabrał wody w usta i nara, nie było tematu 😛

nie no jakos zawsze wycinam z bani to ze ktos moze robic cos innego niz postacie XDDD

Napisano

Hah, no kwoty były podane przykładowo, bo też nie mam tak dużo czasu niestety na grafikę. 

14 minut temu, KLICEK napisał:

takich modeli chyba juz sie nie robi, ACZKOLWIEK nie wiem 😄 tzn ja bym nie zlecal tego na zewnatrz, a jak mialbym mozliwosc to bym po prostu w storze kupil. no chyba ze stylizowane, no nie wiem nie spotkalem sie zeby ktos takie modele wyrzucal i dawal na freelance. Jednym slowem zawracanie dupy :))

Czyli rozumiem że na sprzedaż modeli do gier które nie są stylizowane to nie mam na co liczyć, trzeba by załapać jakąś robotę na stałe. A wizualizacje(indoor raczej) lub hard surface modeling? 

Napisano
3 minuty temu, trapst napisał:

Hah, no kwoty były podane przykładowo, bo też nie mam tak dużo czasu niestety na grafikę. 

Czyli rozumiem że na sprzedaż modeli do gier które nie są stylizowane to nie mam na co liczyć, trzeba by załapać jakąś robotę na stałe. A wizualizacje(indoor raczej) lub hard surface modeling? 

teraz jest taki czas ze roboty jest wiecej niz ludzi ktorzy ja robia, znajdziesz wszstko. WAzny element folio, bez tego nic nie znajdziesz 😉

Napisano

Myślę, że na broń i assety z ww2, lub ogólnie tematy wojenno/historyczne zawsze znadą się chętni w asset strach więc celuj moze to.

Wiedz też, że branża drukowania się pręży więc możesz optymalizować gameartowe modele również do druku. Takie assety z ww2 na pewno znajdą chętnych bo jest na to duże zapotrzebowanie, a sporo nowoczesnych żerzbiaszy (hehe) używa daz+marvelous+assety i samemu nic nie robi tylko wypuszcza takie kupy. 

 

Myślę, że jest spore pole do popisu tylko na handel. BO do freelance w gmaarcie to nie wiem jak to się odbywa. Musisz mieć portfolio niezłe jako generalista i jak ci nie zależy to czekać aż ktoś cię wycharczy albo samemu szukać ogłoszeń. 

Są serwisy jak freelance.com itp. Sam kiedyś z nich korzystałem i zrobiłem kilka zleceń nawet  - tylko wtedy w 2d na wektorach akurat. 

Myślę, że te 2-3 stówki na takim serwisie jesteś w stanie sobie dorobić. 

  • Like 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności