Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Mam obiekt, który nazywa się Moss_Atlas_rifrfxp2_2:Moss i chcę usunąć końcówkę :Moss, ale po usunięciu nazwa zmienia się na Moss_Atlas_rifrfxp2_11. Takich obiektów jest 10 Moss_Atlas_rifrfxp2_1:Moss, Moss_Atlas_rifrfxp2_2:Moss itd, nie pierwszy raz mam taki problem, czemu tak się dzieje?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 657
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Tak jak pisałem nie możesz mieć takich samych nazw obiektów w tej samej hierarchii i dodaje się liczba na końcu _21, _22... żeby tego uniknąć. A ta końcówka z dwukropkiem :xxxxx to namepace przy impor

Posted Images

Napisano

Maya nie może mieć takich samych nazw obiektów luzem lub w tej samej grupie i automatycznie dodaje cyfrę tzn może mieć te same nazwy ale np w oddzielnych grupach i hierarchiach bo wtedy pełna nazwa będzie wyglądała tak " group1|testowe ". Podobnie jest jak dasz jakąś nazwę warstwie wyświetlania albo materiałowi to nie możesz dać takiej samej w display layer, render setup layer i odwrotnie bo nody miałby taką samą nazwę bo te nody leżą luzem w scenie i nie mają swoich grup jak wielki zbironik z materaiłąmi, warstwami wyświetlania czy render setup etc.  it's little bit fucked up but it is what it is 🙂 

TDD6nlb.png

Edytowane przez Destroyer

Napisano
  • Autor

materiały mają dopisek _MTL, warstw itd nie mam

użyłem sktyptu do znalezienia noda o takiej samej nazwie 

import maya.cmds as cmds

findNode = cmds.ls("Moss_Atlas_rifrfxp2_1")

print (findNode)

ale nic nie znalazło, więc czemu zmienia się nazwa, nie wiem

próbowałem użyć name space editor ale nie działa, albo nie wiem jak go użyć

image.png.180afec25d06ca531c002fb9ef269bed.png

Edytowane przez Skyrush

Napisano

Tak jak pisałem nie możesz mieć takich samych nazw obiektów w tej samej hierarchii i dodaje się liczba na końcu _21, _22... żeby tego uniknąć. A ta końcówka z dwukropkiem :xxxxx to namepace przy imporcie co ma zapobiegać importowaniu plików z tymi samymi nazwami, możesz tam zdefiniować swoją nazwę do wszystkich obiektów albo tylko dla tych których nazwy się powielają w scenie. 

kDOnCsU.png

GnazrQO.png

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.