vision3d Napisano 18 Listopad 2004 Napisano 18 Listopad 2004 Dzis zakupilem Gainward GF 6800 128MB. Wydalem ponad 1500zl i niestety nie zauwazylem jakiegos znaczacego skoku w szybkosci wyswietlania obiektow w viewportach (wczesniej mialem GF4 MX400 64MB):| Tak samo jest pod OpenGL i Direct X 8.1. Cholera co jest nie tak? Przeciez na takiej karcie t opowinno ladnie smigac:|
kozioo Napisano 18 Listopad 2004 Napisano 18 Listopad 2004 Dziwne. Ja zmienilem 4ti4200 na 6800gt i zauwazylem potęzny wzrost wydajności (direct 3d - dx9). Robiłeś format i reinstalke systemu po zmianie karty?
vision3d Napisano 18 Listopad 2004 Autor Napisano 18 Listopad 2004 Nie robilem. Ale jutro bede stawial system na nowym dysku, dam znac czy bedzie roznica. Hmm a mniej wiecej ile poly jest ci w stanie plynnie 'pracowac' w viewportach? Czy przerabiales ja na quadro? (czy jak to tam sie zwie;P)
kozioo Napisano 18 Listopad 2004 Napisano 18 Listopad 2004 Płynnie od 2 do 5mln poly (tryb smoothshaded)- zalezy od ilosci obiektow/materialow widocznych w viewporcie. Oczywiscie jak dochodza przezroczystosci to jest słabiej. A na quadro próbowałem przerobic, ale mi sie nie udało - maxtreme nie rozpoznawał karty i nie chciał sie zainstalowac.
vision3d Napisano 18 Listopad 2004 Autor Napisano 18 Listopad 2004 Wlasnie zauwazylem cos niepokojacego... Zajrzalem do wlasciwosci karty i w informacjach o adapterze mam typ magistrali: PCI x0. Cholera jakim cudem skoro karta jest w slocie AGP?:| Jak ustawic na AGPx4,x8( nie wiem ktory lepszy)?
kozioo Napisano 18 Listopad 2004 Napisano 18 Listopad 2004 ała - chyba nie zainstalowałes sterow od płyty głownej:) Jesli masz agpx8 to ustaw 8, jesli nie masz to bez tragedii - wydajnosc jest niewiele lepsza niz pod x4 (wg niektorych testow zawiera sie niemal w granicy błedu pomiarowego).
vision3d Napisano 18 Listopad 2004 Autor Napisano 18 Listopad 2004 Uff sciagniecie nowego drivera ze strony zaoowocowalo pojewieniem sie AGPx8. Niestety wydajnmosc zmienila sie minimalnie:| odpalam scene z robotem ktory ma cos kolo 560 000 poly, w trybie smooth&highlights strasznie scina:( Coz tu zrobic..
kozioo Napisano 18 Listopad 2004 Napisano 18 Listopad 2004 Zrób testy jutro, juz po formacie:) Wg mnie powinno byc zdecydowanie lepiej - świezy system, nowe driverki.
vision3d Napisano 22 Listopad 2004 Autor Napisano 22 Listopad 2004 Jest dokladnie to samo:((( I nie wiem co by tu wykombinowac:/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się