DeepBlue Napisano 19 Lipiec 2022 Napisano 19 Lipiec 2022 Studio animacji Deep Blue, zajmujące sie produkcją cinematików do gier komputerowych i filmowych efektów specjalnych poszukuje kandydatów na stanowisko: Lighting Artist do stałej współpracy zdalnej: Osoby na stanowisku Lighting Artist odpowiadają za ostateczny wygląd ujęć i assetów, projektując i tworząc oświetlenie ujęć do pre-renderowanych cinematików do gier komputerowych, w stałej współpracy z CG Supervisorem, Art Directorem i zespołem Compositingu. Zadania: Lighting Look Dev Wymagane: Maya Demoreel/Portfolio Redshift, Arnold lub V-Ray 3+ lata doświadczenia na podobnym stanowisku w animacji, VFX lub postprodukcji Mile widziane: Wybitne zdolności plastyczne Znajomość innych narzędzi: Nuke, AE, Houdini Wszechstronna znajomość 3D Oferujemy: Wynagrodzenie od 8 000 do 12 000 pln netto UoD miesięcznie w zależności od doświadczenia Prace w 100% zdalną Udział w złożonych międzynarodowych projektach z obszaru animacji i filmu 20 dni płatnego urlopu rocznie Prace przy ciekawych projektach, opierających się o animacje postaci i fotorealistyczny rendering Możliwość rozwoju i nauki Przyjazną atmosferę małego zespołu Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza na stronie: https://www.deep-blue.com/jobs Więcej informacji znajdziesz na naszym profilu na Facebooku lub Behance. Chętnie odpowiemy na pytania pod adresem [email protected]. Pamiętaj o załączeniu klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”
Rekomendowane odpowiedzi