Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Studio animacji Deep Blue, zajmujące sie produkcją cinematików do gier komputerowych i filmowych efektów specjalnych poszukuje kandydatów na stanowisko: Lighting Artist do stałej współpracy zdalnej:

Osoby na stanowisku Lighting Artist odpowiadają za ostateczny wygląd ujęć i assetów, projektując i tworząc oświetlenie ujęć do pre-renderowanych cinematików do gier komputerowych, w stałej współpracy z CG Supervisorem, Art Directorem i zespołem Compositingu.

Zadania:

  • Lighting
  • Look Dev

Wymagane:

  • Maya 
  • Demoreel/Portfolio
  • Redshift, Arnold lub V-Ray
  • 3+ lata doświadczenia na podobnym stanowisku w animacji, VFX lub postprodukcji

Mile widziane:

  • Wybitne zdolności plastyczne
  • Znajomość innych narzędzi: Nuke, AE, Houdini
  • Wszechstronna znajomość 3D

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie od 8 000 do 12 000 pln netto UoD miesięcznie w zależności od doświadczenia
  • Prace w 100% zdalną 
  • Udział w złożonych międzynarodowych projektach z obszaru animacji i filmu
  • 20 dni płatnego urlopu rocznie
  • Prace przy ciekawych projektach, opierających się o animacje postaci i fotorealistyczny rendering
  • Możliwość rozwoju i nauki
  • Przyjazną atmosferę małego zespołu

Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza na stronie:

https://www.deep-blue.com/jobs

Więcej informacji znajdziesz na naszym profilu na Facebooku lub Behance. Chętnie odpowiemy na pytania pod adresem [email protected]

Pamiętaj o załączeniu klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności