gryzon Napisano 31 Sierpień 2022 Napisano 31 Sierpień 2022 Czołem. Nowy wątek z moim eksperymentami z AI. A poniżej widzicie eksperyment nr.4 Assety Grafika jest połączeniem kilku moich kung-fu które próbowałem scalić do jednego obrazka. Trochę Digital Sculptingu na ZBrush. Trochę mecha designu na booleanach ZBrushowych. Jest też duży asset pająka którego pokazywałem wcześniej w galerii stworzony w VR z użyciem Gravity Sketch i ktibash. Wszystkie cyfrowe assety miały robiny shading i render na Keyshot Zbrushowym. Tłem jest grafika wygenerowana na Midjourney. Pod tym linkiem możecie zobaczyć instagramowy timelapse z powstania tego assetu. Zapraszam do śledzenia mojego kanału. Scena Tak wyglądała scena. 3 assety oświetlone HDRI spreparowaną w oparciu o backplate wygenerowany przez AI. Zależało mi by odbicia w obiektach i podłodze, która miejscami była dorabiana się zgadzały. Dodatkowe światło typu Area nad postacią. Render Wszystkie obiekty mają zrobiony szybki shading proceduralny. Nie miałem ani czasu ani chęci by bawić się w UV i przygotowywanie prawdziwych tekstury na standardy produkcyjne. Compositing Całość zrendzona została do 32-bit, konwertowałem to w Photoshopie do 16bit by móc tym manipulować i złożyć do kupy. Artwork można zobaczyć w 4k na moim Artstation Pozdrowienia 11
adek Napisano 8 Wrzesień 2022 Napisano 8 Wrzesień 2022 Podoba mi się to wykorzystanie Midjourney tutaj. AI zrobiło robotę jesli chodzi o tło. Wrzucamy do rekomendacji. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się