Napisano 19 Listopad 200420 l Doszedłem do wniosku że źle zadawałem początkowe pytania TW 1) Jaki program jest najlepszy do robienia modeli, do gier na enginie Quake 3 ?? 2) Ewentualnie tutorial dla początkujących do tego programu. Wydaje mi si, że tyle mi wystarczy. Z góry dzięki. P.S. Był podobny temat, ale jako chodziło mi o coś innego stworzyłem nowy
Napisano 19 Listopad 200420 l nie wazne jaki soft , wazne zebys umial w nim modelowac i wazny jest export do formatu gry i dalsze narzedzia do skompilowania jej w grze ... (tego to juz nie wiem) mozesz model nawet w blenderze zrobic ... i jeszcze jedna rzecz ... jak wnoskuje z twoich ostatnich watkow strasznie porywasz sie na ta broń nie znajac nawet podstaw ... nie szukaj tutoriali o broni bo ci nic nie dadzą ... pierwsza rzecz to musisz nauczyc sie podstaw poruszania sie w programie i jego struktury ... gdzie co jest ... co do czego sluzy ... odrazu porywasz sie na gleboką wode ... to chyba taki element zauroczenia sie w grafice ... ja po 4 dniach (nie bylo wtefy jeszcze tego servisu) znalazlem cos takiego jak render :D pozniej odkrylem magiczny przycisk F1 w 3dmaxie i poszlo juz z gorki ... wiec pomysl po co wogle zaczynasz mieszac w CG ... zeby robic bronie czy dla tego ze cie to pasjonuje ...
Napisano 19 Listopad 200420 l http://www.3dbuzz.com/ w dziale downloads były juakeś videotutoriale do Q]l[. Ale nie wiem czy są o brońkach Pozdrawiam
Napisano 19 Listopad 200420 l a jesli chodzi ci o Q3 to polecam http://www.planetquake.com/polycount/ wszytko ladnie wytlumaczone
Napisano 19 Listopad 200420 l a ja tam powiem 3dsmax i jakiś exporter nie pamiętam nazwy a tutorale to na głównej max3d znajdziesz pozdro
Napisano 19 Listopad 200420 l Autor Porywczy jestem strasznie, ale to dlatego, że strasznie mnie wzieło (zafascynowało). Nie chodzi mi o tytorial do robienia miecza, a do ogólnego zapoznania się z 3 Ds Max'em, Milkshapem czy innym programem (ściągnąłem 3Ds Max'a 7, a w dziale dla początkujących jest do starszej wersji i wiele jest funkcji których tam nie ma) Kolejna sprawa to że u mnie z angielskim nie jest najlepiej więc nie rozumiem wszystkiego co tam pisze i takie linki mi nic nie dają :(, Pomoc w 3Ds Max jest po angielsku więc ..... kicha
Napisano 19 Listopad 200420 l coz - angielski - lingua franca dzisiejszego swiata - uczyc sie trzeba co do tego ze w siodemce jest sporo funkcji ktorych nie ma w poprzednich wersjach - dobry model to patykiem bys zrobil :) - a serio - wiekszosc funkcji w nowym maxie jest ci absolutnie niepotrzebna (przydatna owszem - ale poczatkujacemu tylko ci w glowie namieszaja :) pozatym - jak sie zaczynasz uczyc - to chyba lepiej zaczac od prostych rzeczy nie?? :) pozdrawiam i powodzenia ps. hyhy prawdziwie maxowa ksywka - gizmo :D
Napisano 19 Listopad 200420 l dodam ze na j.polski nie masz co liczyc w tym Byznesie ;P podstawa to angielski ... bo mozesz cos wypaprac i nie wiedziec jak ... pozniej co do czego przyjdzie i sie szczeka otworzy ;)
Napisano 12 Grudzień 200519 l mrcin a dash jakis tutoraial jaki guzik do zego służy w 3d studio max 7 ????????????????? HELP MII nie , nie mam zaden tutorial do czego kazdy guzik sluzy ps. zwracaj czasem uwage na date ostatniego postu lub date utworzenia wątku w ktorym piszesz, bo to co tu napisales ma sie nijak do ogolnej tematyki tu poruszanej a w dodatku wątek ma juz 1,5 roku od kad ktos ostatni w nim napisal i zapoznaj sie z regulaminem , zwłaszcza z reg. dot. zadawania pytan i zawartego w nim punktu .4 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=3820
Napisano 13 Grudzień 200519 l 1,5 roku toz to wykopaliska, nie kopac, nie kopac.... rozejsc sie (sorry za offtopa) :))
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto