Kreslarz Napisano 9 Luty 2023 Napisano 9 Luty 2023 3ds max v-ray w secenie występuje płaszczyzna terenu z teksturą zielonej trawy vrayMTL. Ma trawie postawiono boxa z biąłą teksturą vrayMTL. po wyrenderowaniu, kolor zieleni zbyt mocno oddziaływuje na białe ściany - jak można temu zapobiec?
Destroyer Napisano 9 Luty 2023 Napisano 9 Luty 2023 (edytowane) Użyj materiał wrapper i wrzuć tam trawę i zmniejsz parmetr Generate GI albo nawet wyłącz Albo użyj overide material i daj trawę jak base i bardziej bladą wersje jako GI Poza tym dział na zdanie tego pytania już prawie nie mógł być gorzej wybrany 🙂 Edytowane 9 Luty 2023 przez Destroyer 1
Mortom Napisano 9 Luty 2023 Napisano 9 Luty 2023 (edytowane) Przyznam TAKIEGO newsa się nie spodziewałem !! xD @Destroyer - Poza tym dział na zdanie tego pytania już prawie nie mógł być gorzej wybrany 🙂@Kreslarz - bez sensu zupelnie.mp3 😄 Edytowane 9 Luty 2023 przez Mortom 2
KLICEK Napisano 10 Luty 2023 Napisano 10 Luty 2023 nic sie nie stalo 🙂 przenioslem i zostawilem odnosnik 🙂 mam nadzieje ze problem zostal rozwiazany 🙂 @Kreslarz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się