Napisano 9 Luty 20232 l 3ds max v-ray w secenie występuje płaszczyzna terenu z teksturą zielonej trawy vrayMTL. Ma trawie postawiono boxa z biąłą teksturą vrayMTL. po wyrenderowaniu, kolor zieleni zbyt mocno oddziaływuje na białe ściany - jak można temu zapobiec?
Napisano 9 Luty 20232 l Użyj materiał wrapper i wrzuć tam trawę i zmniejsz parmetr Generate GI albo nawet wyłącz Albo użyj overide material i daj trawę jak base i bardziej bladą wersje jako GI Poza tym dział na zdanie tego pytania już prawie nie mógł być gorzej wybrany 🙂 Edytowane 9 Luty 20232 l przez Destroyer
Napisano 9 Luty 20232 l Przyznam TAKIEGO newsa się nie spodziewałem !! xD @Destroyer - Poza tym dział na zdanie tego pytania już prawie nie mógł być gorzej wybrany 🙂@Kreslarz - bez sensu zupelnie.mp3 😄 Edytowane 9 Luty 20232 l przez Mortom
Napisano 10 Luty 20232 l nic sie nie stalo 🙂 przenioslem i zostawilem odnosnik 🙂 mam nadzieje ze problem zostal rozwiazany 🙂 @Kreslarz
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto